משחק הקיץ של במבה "סיפורי במבה שלי" יוצא לדרך



כנסו לאתר
www.bamba.co.il, עזרו לתינוק של במבה לעבור מכשולים

ואולי הציור שלכם יופיע על האריזות

בימים אלה משיקה אסם משחק דיגיטלי חדש, "סיפורי במבה שלי", (www.bamba.co.il) ומציע חיבור פרסונאלי ייחודי לאריזות במבה.

במהלך המשחק מתבקשים הילדים לעזור לתינוק של במבה לעבור מכשולים ואתגרים באמצעות ציור. בסיום ההרפתקה יוכלו לשמור את הציור שציירו באתר ולהשתתף בתחרות ציורים. מבין הציורים שיועברו לחברת אסם יבחרו הציורים המתאימים ביותר ויופיעו על גבי האריזה של במבה, וכך הופכים הילדים למעצבי האריזות החדשים של במבה.

השלב הראשון במשחק פתוח כבר עכשיו לקהל הרחב ואפשר לשחק בו באתר www.bamba.co.il , כאשר מעת לעת יתווספו פרקים נוספים. אז תיהנו כי אין, אין אין כמו במבה!

המשחק הוא חלק מקמפיין תדמית נרחב של אסם לבמבה הכולל טלוויזיה, קולנוע ופעילות קד"מ בהשקעה של כ- 10 מיליון ₪. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום Publicis, ,מספר על חוויה של אב ובנו בגן שעשועים, כאשר במבה,  כמותג חוצה גילאים המסמל ילדות מאפשר לנו להינות מרגעים, בו כולנו נהנים לחזור לילדות ולגלות כמה כיף להיות ילד.

לדברי רחלי ירקוני-גולדשטיין, מנהלת פעילות החטיפים באסם, "במבה הוא אייקון תרבותי עם אלמנטים רגשיים מעבר למוצר עצמו מותג המסמל ילדות, אבל האהדה אליו חוצה גילאים ובמהלך החדש נגענו בתחושה הפנימית הנוצרת בחווית המותג הפיזית והרגשית – היכולת להינות מ"הילד שבי".

עוד מוסיפה ירקוני-גולדשטיין כי הקמפיין החדש מתנהל בפלטפורמות המסורתיות ובמקביל בדיגיטל ואף מתחבר אל המוצר עצמו: לראשונה אנו מעבירים את הכוח לידי הצרכנים שלנו ומאפשרים להם להיות מעורבים בנראות המוצר, להחליף את האריזות המסורתיות של במבה באריזות שהם עצמם יעצבו והאריזות הנבחרות ישווקו בהמשך השנה.