אתר בייגלה ספארי – האתר הכי טעים שיש !


בייגל בייגל, המובילה את קטגוריית הכעכים בישראל עם ממשיכה גם הקיץ להתחבר לעולמם של ילדי ישראל ומביאה עניין וחדשנות לשוק הבייגלה עם השקת אתר אינטרנט חדשני, בו משולבת טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת בתלת מימד שיוצרת חוויית ספארי וירטואלית.

האתר כולל משחקים, חידות ופעילויות אינטראקטיביות ואטרקטיביות לילדים. במסגרת הפעילות המשותפת עם הספארי ברמת גן, תתאפשר דרך האתר צפייה ומעקב בזמן אמת אחר חיות הספארי במשך 24 שעות ביממה באמצעות מצלמות.

אתר בייגלה ספארי פותח על ידי חברת Virtuality אשר יצרה עולם תוכן ווירטואלי תלת ממדי, המדמה את הספארי ברמת גן. האתר כולל יישומים אינטראקטיביים כגון משחקונים מבוססי פלאש, טפסים אינטראקטיביים והזנות של שידורים חיים מהספארי.

בדומה למשחקי הקונסולות עתירי התקציב והמשקל, הסיור בעולם הוירטואלי של בייגלה ספארי, מתבצע באמצעות דמות ווירטואלית (אוואטאר) אשר מתופעלת בקלות באמצעות מקשי המקלדת של המשתמש.

כתובת האתר: www.bbsafari.co.il

************************************************************

השקת אתר בייגלה ספארי נערכת במסגרת השקת מוצר חדש וייחודי – בייגלה ספארי בטעם פיצה. המוצר החדש מכיל בייגלה בטעם פיצה ובמגוון צורות של חיות (פיל, ברווז, צפור, גמל, וסוס ) שילדים אוהבים.

למוצר החדש טעם ייחודי שפותח במיוחד עבור ילדים וזכה בציונים גבוהים במבחני טעימה.

בייגלה הינו חטיף אפוי העדיף הן עבור הורים והן עבור ילדים. כל מוצרי הבייגלה של בייגל בייגל בעלי איכות גבוהה, טעם מצוין ועשויים ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים. בייגלה ספארי ומוצרי בייגלה ככלל של בייגל בייגל  הינם החטיף העדיף על פני חטיפים אחרים מטוגנים הקיימים בשוק מעצם היותם חטיפים אפויים.

לרגל השקת בייגלה ספארי בטעם פיצה, יוצאת בייגל בייגל בחודש אוגוסט במבצע משותף עם הספארי ברמת גן במסגרתו, כל הרוכש 3 אריזות בייגלה משפחתי יקבל כרטיס כניסה שני לספארי ב- 10 ₪!

בנוסף, כפעילות קד"מ ייחודית למוצר, תוצע באריזות מוצר הבייגלה המוביל שמיניות מלח במשקל 400 גרם דוגמית התנסות במוצר החדש – בייגלה ספארי.

בייגלה ספארי מוצע לצרכן במחיר מומלץ של 9.50 ₪ לאריזה במשקל 300 גרם ו- 1.99 ₪ לאריזה במשקל של 40 גרם, בנקודות המכירה הנבחרות.