הזדמנות אחרונה לישון עם קנגורו וקואלה: סיורים ליליים ולינת שטח- הצצה לחיי הלילה של חיות אוסטרליות מיוחדות באוגוסט


סיור לילה 3 גן גורו צלם אהרלה גינתון

רק עד סוף החופש הגדול: גן גורו – הפארק האוסטרלי מזמין אתכם לסיור לילי המאפשר הצצה אל מגוון התנהגויות ופעילויות לילה של בעלי החיים האוסטרליים, הפעילים בשעות הקרירות והנעימות של הערב.

בתום הסיור נשב סביב המדורה לקומזיץ עם כיבוד קל (תפוחי אדמה שנצלו במדורה, תה צמחים ואבטיח מתוק). סיפורים לפני השינה יסופרו למשתתפים אל תוך הלילה. לסיום היום נפרוש לשינה מתוקה באוהלים.

קול קריאות התוכים, הקוקברות ושאר בעלי החיים יעירו אתכם בבוקר לארוחת בוקר קלה בתוספת שתיה חמה -קפה/תה ושוקו. לאחר מכן תצטרפו להאכלת הבוקר של הקנגורו והתוכים בצפרייה.

אם תרצו להמשיך וליהנות משאר החוויות בניר דוד, תוכלו לטייל ברכבים הירוקים או באופניים (מומלץ) ולהשתכשך במעיינות בפארק המעיינות הסמוך לגן גורו ב- 50% הנחה (עד 10:00 בבוקר).

לינות השטח מתקיימות בחודש אוגוסט בימים ג', ה' במחיר 130 ₪ לאדם (מגיל 2 ומעלה).

בהרשמה ובתשלום מראש באתר בלבד:    http://www.nirtours.co.il. מוגבל ל-50 משתתפים בלבד בכל  סיור.

ניתן להתרשם מלינת השטח בסרטון: http://www.youtube.com/watch?v=XwliMIPp6Lo&feature=youtu.be

גן גורו הוא פארק אוסטרלי ייחודי ובו בעלי חיים וצמחייה מאוסטרליה הרחוקה. בגן גורו קנגורו חופשיים מסוגים שונים אותם ניתן ללטף וגם להאכיל מכף היד, צפריית לורים בה ניתן להאכיל את התוכים בשיפודי פירות עסיסיים  ובעלי חיים מעניינים נוספים –  קואלות, קזואר, אמו, שועלים מעופפים, מיני זוחלים ועוד… במתחם המבוכים של הגן גורו מבוכי הגיון וצמחיה. פותרי כתב החידה במבוך הצמחייה יוכלו להשתתף בהגרלה פרסים חודשית.

התרשמות אישית:
מקומות הומי אדם, עושים לי לא טוב במיוחד כשחם ודביק, ולכן כשהילדים לחצו ליסוע לעוד אטרקציה התחלתי להזיע מעצם המחשבה על התורים, הצפיפות והשמש הקופחת.

בסופו של דבר ביקרתי במהלך החופש הגדול בפארק, ואימצנו את ההמלצה להגיע בשעות אחר הצהרים, בהם עומס החום מתון יחסית.

"מה לא עושים בשביל הילדים", חשבתי לעצמי הפולני אבל מסתבר שאפילו אני נהנתי…

המקום היה מוצל ע"י צמחיה יפיפיה שפזורה במקום. המתקנים היו מתוקתקים והמתחם היה נקי ומסודר.

גם עושר הפעילויות במקום הפתיע לטובה – הילדים לא רצו לעזוב את מתחם הציפורים (ונראה שגם התוכים לא רצו ..איפה הם יכולים ככה להתפנק עם מנות בלתי מוגבלות של פירות עסיסים?)

מבוך הצמחייה אתגר אפילו את הגדולים שביננו באמצעות כתבי החידה, החיות המשונות סקרנו את הילדים שקראו באופן נדיר את כל הכיתוביות שלצידם (אחרי הכל הם יעברו בחינה בבית ע"י אמא, לה יש אזרחות אוסטרלית!)

פינות הליטוף (שמבחינת הילדים היינו יכולים להשאר רק שם כל היום), וכמובן גולת הכותרת מתחם הקנגוראים עצמו בו ערכנו הכרות אישית עם החיות המתוקות

בסך הכל העברנו במקום כ-3 שעות מקסימות , ששילבו גם סיור רגוע בשטח, גם בילוי פרוע יותר במתחמי הדשא, ואפילו יצאנו משכילים יותר בנוגע ליבשת הרחוקה.

 

 

אשחר בצר גן גורו בלילה

מחיר כניסה רגיל בשעות הפעילות: 46 ₪ למבוגר ולילד מגיל 2 ומעלה.

שעות פתיחה:

אוגוסט: 9:00-20:00 כל השבוע פרט ליום ו' (9:00-16:00). בשבתות 9:00-20:00.

פרטים נוספים בטלפון:  04-6488060.

למבקרים בגן גורו תינתן הנחה של 25% בהשכרת רכבים ירוקים או אופניים בפארק המעיינות.

כידוע, "חוויות ניר דוד" נמצאת בעמק המעיינות, סמוך להר הגלבוע, כשעה וחצי בלבד מגוש דן ומציעה מגוון של חוויות. גן גורו הפארק האוסטרלי ובו צמחייה ובעלי חיים מאוסטרליה הרחוקה. טיולים בפארק המעיינות באמצעי תחבורה שונים. 41 צימרים המזמינים לנופש קסום ורגוע, ובנוסף ניתן ליהנות מימי כיף וגיבוש לקבוצות על שפת נחל האסי.