הטכנולוגיה שמאחורי קונג פו 2


HP ו-DreamWorks Animation שוב שילבו כוחות על מנת להביא אל מסך הקולנוע את סרט ההרפתקאות הגדול של הקיץ "קונג פו פנדה 2" בתלת מימד.

בכדי להבטיח את רמת האנימציה הטובה ביותר, המעצבים הגראפיים של אולפני DreamWorks Animation השתמשו במחשבי העל- HP Z800 Workstations כדי להשלים את פרטיו של כל פריים ופריים, החל מגווני הכחול המשתנים בתנועת המים ועד לסצנות קרב הכוללות אלפי לוחמי קונג פו.

לפני כעשור התאחדו  Hp ו-DreamWorks Animation כדי ליצר טכנולוגיות חדשות שתמכו ביצירת שוברי קופות עולמיים כגון "שרק", "How To Train Your Dragon", ו-"מגה-מיינד". עכשיו, קונג פו פנדה 2 מצטרפת לרשימה.

הטכנולוגיה המתקדמת של HP עברה קפיצת דרך נוספת על מנת לעמוד בדרישות היצירתיות של DreamWorks Animation. מהירות העיבוד של חלק מהתוכנות הייעודיות גדלה ב – 50% במחשבי ה- HP Z800 Workstations החדשים ואפשרה למעשה לאמנים העובדים במקביל במספר אולפנים ברחבי העולם, לעבוד על מספר צילומים בצורה אינטראקטיבית ובתיאום מושלם.

אד לאונרד, המנהל הטכנולוגי הבכיר של DreamWorks Animation ציין כי "השאפתנות היצירתית של קונג פו פנדה 2 שוב דחפה את האולפנים ליצר טכנולוגיה עלית.  הדמויות הראשיות הן מהמורכבות ביותר שנוצרו אי פעם, ותפאורת הרקע היא מהעשירה והתוססת ביותר בקולנוע. הטכנולוגיה של HP ממשיכה לחצות גבולות" הוסיף לאונרד "ותוך כדי גם ליצור סטנדרטים חדשים לתעשיית הקולנוע שבסופו של דבר תורמים ליצירת סרטים מהנים עבור  קהלי הצופים מסביב לעולם."

בקונג פו פנדה הראשון, שיצא ב-2008, השתמשו במעל 50 טרה של מידע, ונדרשו כ-25 מיליון שעות עיבוד. המעבר לתלת מימד "STEREOSCOPIC" הכפיל את הכמות הנדרשת וביצירת קונג פו פנדה 2 נדרשו 100 טרה של מידע ויותר מ 55 מיליון שעות עיבוד.

עובדות מתוך הסרט: קונג פו פנדה 2

  • בסצנה בה מתרסק המגדל, נוצרת מפולת של למעלה מ-50,000 רסיסים וחתיכות שיוצרו ועוצבו כל אחת בנפרד.
  • באחת הסצנות, כשהתותח פוגע במים באמצע קרב, נוצר "ספלאש" גדול העשוי מ- 10 מיליון חלקיקים שונים.
  • קונג פו פנדה 2 הנו הסרט הראשון של DreamWorks Animation שהשתמש בדמויות דינאמיות כמו הזאבים. הזאבים עורכים קרבי קונג פו עם פו וחבריו ובעזרת שימוש בטכניקת סימולציה ייחודית יוצרים את סצנות הקרב הדינאמיות ביותר שנעשו עד כה.
  • עבור סצנת הסיום של הסרט, הקרב הגדול בנהרות ובתעלות העיר, עוצבו יותר מ- 60 מיליון גלונים של מים. הסצנה דרשה עבודה גראפית אינטנסיבית שכללה יותר מ-7  מיליון שעות עיבוד ו-14,000 "פריימים" של צילום.