זה הזמן לדמי חנוכה… FLIK FLAK מותג השעונים לילדים מקבוצת סווטש מציג קולקציית שעונים מתוקה במיוחד ומושלמת לחנוכה


פליק פלאק, מותג השעונים לילדים, מקבוצת סווטש,  מציג  קולקציית שעונים,  צבעוניים ואפנתיים המיועדת לבנים ובנות. מתנה  מושלמת  לחג החנוכה הקרב ובא.

הקולקציה מציעה מספר רחב של דגמים המיועדים לשכבות הגיל השונות, החל מגילאי 3 עד גילאי  10. השעונים מתאפיינים במראה דינאמי, צבעוני ואופנתי  המשלבים רצועות בד או גומי,  בדפוסים שונים ומגוונים.

פליק פלאק משתמשת בקולקציית השעונים  בחומר הפלסטי כהשראה ליצירת "פארק שעשועים" ויזואלי למשתמשים הצעירים והחדשים בעולם השעונים

ומקבילה לחנות הממתקים החלומית והדמיונית של כל ילד וילדה בשילוב ובליווי פליק ופלאק – אח ואחות אשר רודפים אחד אחרי השני מסביב ללוח השעון והופכים את חווית למידת קריאת השעון למשחק ילדים.

בעזרת שעוני  פליק ופלאק הילד יכול לימוד קריאת שעון:  2 מחוגי השעון של  פליק ופלאק הם "אח ואחות" אוהבים. פלאק הקטנה היא בצבע אדום והיא מציינת את מחוג השעות, ועל לוח השעון ולוח הלימוד מציגה את השעה בספרות האדומות. פלאק זזה מאוד באיטיות ולוקח לה שעה שלמה לעבור מספרה אחת לשנייה.

מחוג הדקות הוא אחיה הגדול – פליק. לפליק, שהוא בצבע כחול,  לוקח דקה אחת בלבד לעבור מנקודה לנקודה בתוך העיגול הכחול על לוח השעון ולוח הלימוד. כשפליק מסיים ועובר מנקודה לנקודה עד סוף העיגול הכחול, הוא מגיע לספרה 60 ומציין לנו ששעה שלמה עברה !

פלאק הקטנה לא מודאגת מהתחרות עם פליק אחיה הגדול, היא יודעת כי השעון לא יוכל להגיד מה השעה ללא 2 המחוגים יחדיו – ללא שני האחים פליק ופלאק.

שעונים אלו חזקים מספיק לעמוד בפני זעזועים וירידות מהירות ובלתי צפויות באופניים ואפילו בהיפוכים ובסיבובים של מכונת הכביסה – השעונים כולם עמידים בפני זעזועים ומים ובעלי מנגנון שוויצרי איכותי.

 

 

טווחי מחירים החל מ 99 ₪ עד :245 ₪

ניתן להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ