חברת B&D "בטר אנד דיפרנט" מציעה לחג הפסח מבחר מוצרים כשרים, טעימים ובריאים לכל המשפחה!



חברת
B&D "בטר אנד דיפרנט", המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון טבעיים, מציעה לכבוד חג הפסח – מבחר מוצרים כשרים לחג, טעימים ובריאים לכל המשפחה.

במבחר המוצרים הכשרים לחג:

תרכיזים 100% פרי  – תפוחים ואננס: התרכיזים מיוצרים בשיטת ייצור ייחודית השומרת על הערכים התזונתיים של הפירות, והם מכילים פירות טריים בלבד, ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים או צבעי מאכל. התרכיזים מוצעים באריזות של 650 מ"ל, המתאימים להכנה של למעלה מ- 5 ליטר משקה. אופן הכנה – לערבב חלק אחד של תרכיז עם שבעה חלקים של מים או סודה. התרכיזים כשרים לפסח בהשגחת חתם סופר בני ברק. מחיר: 20 ₪ ל-650 מ"ל (להכנת 5.2 ליטר משקה).

אורז תפוח ואורז תפוח מלא – פתיתי אורז טבעי ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים. מהווים דגני בוקר מעולים ותחליף מצוין ובריא למגוון מאכלים ותבשילים בהם נהוג להשתמש בפירורי לחם או בקמחים. פצפוצי אורז מתאימים כציפוי לשניצל, דגים ועוד, ולשימוש בבלילות שונות. (להכנת קציצות, חביתות, פשטידות ועוד). כשר  לפסח – בד"ץ בית יוסף. מחיר: כ- 15 ₪ לאריזה של 450/500 גרם.

קורנפלקס– טבעי ובריא המיוצר מגרעיני תירס שלמים בשיטת ייצור ייחודית, ללא תוספת של קמחים ולתת. מופחת סוכר. כשר לפסח – בד"ץ בית יוסף. מחיר – 10 ש"ח לאריזת 450 גרם.

חמאת בוטנים  – מיוצרת מבוטנים מובחרים הקלויים בקלייה איטית. ללא צבעי מאכל. עשירה בויטמינים ומינרליים חשובים. חמאת בוטנים מוצעת ב- 3 טעמים: חמאת בוטנים טבעית – העשויה מבוטנים קלויים בלבד. חמאת בוטנים עם דבש, וחמאת בוטנים מקסיקנית – בתוספת צ'ילי ותבלינים (מתאימה לתבשילים פיקנטיים, למטבל ירקות ועוד). כשר לפסח – בד"ץ בית יוסף. מחיר: 12 ₪ לקופסא של 350 גרם.

ממרח חלבה בטעם וניל – מכיל מעל 50% שומשום. בריא ומזין. עשיר בסידן, ברזל וחלבון. כשר לפסח בד"ץ בית יוסף. מחיר: 12 ₪ לקופסא של 350 גרם.

ממרח שומשום מלא בטעם חלבה– מכיל שומשום מלא, שומשום, סוכר דמררה טבעי. עשיר במיוחד בסידן – מכיל 600 מ"ג סידן ב- 100 גרם. כשר לפסח  – בד"ץ בית יוסף. מחיר: 12 ₪ לקופסא של 350 גרם.

 

ניתן להשיג: עדן טבע מרקט, רמי לוי, אושר עד, יש, יש חסד, זול בשפע, נתיב החסד, חנויות טבע וחנויות מובחרות.

לפרטים נוספים על מוצרי החברה ומתכונים – באתר – www.bnd.co.il

***

חברת B&D "בטר אנד דיפרנט" דוגלת בפיתוח וייצור מוצרי מזון איכותיים בשיטות ייצור מסורתיות ובמעורבות מינימאלית של ייצור תעשייתי, בכדי לשמר את הטעם והערכים התזונתיים של חומרי הגלם. מוצרי החברה כוללים דייסות לתינוק, תרכיזי פרי, ממרחים, טחינות, פריכיות, דגני בוקר ועוד. החברה מקפידה על רמת מחירים הוגנת של מוצריה, על אף מחירם הגבוה של חומרי הגלם, כדי לסייע לקהל רחב ככל האפשר להכניס הביתה אוכל בריא.