חדש בישראל: "ארט אקטיבי"



בסטודיו "ארט אקטיבי" בקתה פסטורלית בין מטעי הזיתים לפרדסים בלב גני יהודה – סביון, תוכלו להשתחרר, להתרגש מחוויית הציור במלוא העוצמה והכי חשוב – לצייר בלי כל ידע וניסיון קודמים בציור ובאמנות!
"ארט אקטיבי" הוא מקום שבו ניתן להתבטא, להתחבר לילד שבפנים, לא לפחד ופשוט להביע את עצמכם וליצור משהו שהוא מיוחד רק לכם.
בחלל גדול וייחודי בסטודיו עומדים לרשות המבקרים (כן, גם לאלו שטוענים שבחיים לא יציירו ומפחדים מהמפגש עם הבד) מגוון גדול של צבעים, מברשות, מכחולים, מוסיקה שעושה חשק ואווירה כפרית משוחררת, המזמינה את כולם  לזרוק צבע , לצבוע, לצייר ובעיקר לשמוח.

מיד עם ההגעה לסטודיו מוזמנים כולם לבחור את גודל הבד עליו יציירו, לקבל סינר וצבעים, להקשיב לכמה מילות הסבר מצוות המדריכים שבמקום, להציץ בחוברות וציורי אומנות המצויים ברחבי הסטודיו…  ופשוט לעוף עם הדמיון ולהתחיל לצייר בלי לחשוש.
לאחר כמה משיכות מכחול אפשר להתרענן בפינת הבר הנעימה, ללגום כוס יין או לצאת לחצר מוצלת, לשתות קפה, לפטפט, לחשוב על רעיונות ואז לשוב ובכוחות מחודשים לכן הציור וליצירה.
לאחר כשעתיים- שלוש עם סיום היצירה תארז העבודה באריזת קרטון מעוצבת וכל משתתף ייצא מחויך ומרוצה ועם יצירה ייחודית אותה יוכל לתלות על קיר ביתו או להעניק במתנה ליקרים לו.

ורד וגליה בעלות המקום ומי שהביאו את הרעיון הייחודי והמקורי, מאמינות בלב שלם כי ציור ואומנות יכולים להיות חוויה עמוקה ויצירתית, ולא בהכרח צריך לדעת לצייר על מנת ליצור דברים יפים.
לדבריהן, המפתח להצלחה ולהנאה היא ההבנה שפשוט נפלא להביע את עצמך דרך הצבע והקנבס. "בארט אקטיבי" אין חוקי אומנות וכללים שעל פיהם צריך לעבוד. תנתן עזרה בטכניקות ציור בצבעי האקריליק וגם אם אינכם יודעים לצייר או שלא החזקתם מעולם מכחול וצבע, תופתעו לגלות כמה יצירתיות ויופי יוצאים מכם".
ב"ארט אקטיבי" מציעים לקהל הרחב מגוון פעילויות – מפגשי בוקר וערב של קבוצות או יחידים, אחר צהריים בכיף לכל המשפחה, ימי הולדת למבוגרים וילדים, ימי גיבוש ואירועי חברה ועוד ועוד.  ניתן לשלב עם הרצאות וסדנאות בנושאים שונים.
שעות פתיחה: ימים ב'-ה' , 10:00-12:30, 15:30-18:00, ימי ב'-ה' , יום ו' –10:00-12:30, ומוצ"ש 20:00-23:00

(יש לתאם טלפונית את ההגעה וההשתתפות בסדנא).

"ארט אקטיבי", רח' הורדים 11 (פינת רח' הזית), גני יהודה סביון
טלפון: 03-7166769 , www.artactivity.co.il