סדרת הילדים המצליחה "פאוור ריינג'רס" עושה "קאמבק" היסטורי



חב' "צעצועי אילנית" קיבלה את הזיכיון הבלעדי מחב' "סבן מותגים" לשיווק דמויות הפאוור רינג'רס סמוראי במגוון דגמים וגדלים.
דורון פלד מנכ"ל משותף בחברת "צעצועי אילנית": "בשנות ה-90 מחזור המכירות של דמויות הפאוור ריינג'רס בישראל היה גדול מאוד והצפי שבשנת 2011 ישבור את שיאי המכירות ויהיה כ-24 מליון ₪".
מיליוני ילדים ברחבי העולם (ארה"ב, בריטניה ועוד) קיבלו בסערה גדולה את הלהיט החדש של הפאוור ריינג'רס סמוראי, גרסת 2011 כאשר הושקה הסדרה החדשה והאגדית לראשונה בטלוויזיה.
הפאוור ריינג'רס הוא מותג אוניברסלי, המספק לילדים: בידור, הומור, הרפתקאות ומסרים חיוביים שההורים מעריכים.
בשנות ה-90 הפכה סדרת הפאוור ריינג'רס להצלחה חסרת תקדים בכמה קטגוריות: בידור לילדים, מוצרי צריכה ומותג סגנון חיים וזכתה לרייטינג שיא בשידור טלוויזיוני במספר רב של מדינות והובילה בעולם בתחום מותגים לילדים בגילאי 2-11.
בשנת 2000 נמכר המותג כחלק מ- FOX FAMILY לחברת Disney בסכום של למעלה מ-5.6 מיליארד דולר. במאי 2010 רכש חיים סבן את המותג מחברת דיסני.
סדרת הפאוור ריינג'רס, כאמור, היתה בשנות ה-90 לסדרה המובילה בעולם בתחום מותגים לילדים ובישראל נמכרו באותה תקופה כמויות ענקיות של דמויות. פאוור ריינג'רס מושקת בימים אלה בישראל, במקביל למדינות נוספות בעולם, בגרסתה החדשה: גרסת הפאוור ריינג'רס הסמוראי, המבוססת על סדרת האקשן היפנית "סופר סנטאי" שהותאמה לקהל המערבי.
הדור החדש של הפאוור ריינג'רס, מתמקצע בסמלים של כוח-הסמוראי וזאת במטרה להביס את כוח החושך המשתייך לעולם התחתון, בעזרת ה-Zords החזקים שלהם וההוראות של המדריך שהוא "יודע כול".
חב' "צעצועי אילנית" קיבלה את הזיכיון הבלעדי מחב' "סבן מותגים" לשיווק עשרות דמויות פאוור ריינג'רס סמוראי בגדלים שונים.
דורון פלד, מנכ"ל משותף בחב' "צעצועי אילנית" מציין כי החברה משקיעה כ-13 מליון ₪ בהשקת המותג בישראל.
בין הדמויות מסדרת הפאוור ריינג'רס סמוראי שישווקו ע"י "צעצועי אילנית" ניתן למצוא:
דמויות פאוור ריינג'רס סמוראי, בגודל 10 ס"מ – 6 מגוונים שונים, לכל דמות נשק מיוחד משלה. מחיר לצרכן 49.9 ₪
דמויות פאוור ריינג'רס סמוראי בגודל 16.5 ס"מ- 3 מגוונים שונים עם מסיכה מתחלפת. מחיר לצרכן 89.9 ₪
דמות פאוור ריינג'רס סמוראי בגודל 30 ס"מ משמיעה מגוון צלילים: צליל חרב, צליל חבטה ועוד. מחיר לצרכן 149.9 ₪
דמויות פאוור ריינג'רס סמוראי בגודל 10 ס"מ – 2 מגוונים שונים עם אופנוע. מחיר לצרכן 99.9 ₪
דמויות פאוור ריינג'רס סמוראי בגודל 10 ס"מ- 3 מגוונים שונים, עם זורד. מחיר לצרכן 89.9 ₪
להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות.
פלד מוסיף עוד כי, בשנות ה-90 מחזור המכירות של דמויות הפאוור ריינג'רס בישראל היה גבוה מאוד והצפי שבשנת 2011 ישבור את שיא המכירות ויהיה כ24 מליון ₪.
העונה החדשה של סדרת הטלוויזיה "פאוור ריינג'רס סמוראי" הינה סדרת הדגל של ערוץ הילדים בישראל, ותכלול 40 פרקים חדשים שיחולקו לשתי עונות: האחת ב-2011 והשניה ב-2012.
העונה הראשונה תעלה לאוויר ב-3.7.2011 בשידור בכורה ושידור חוזר, בשעת פריים טיים. לאחר שידור העונה החדשה, ישודרו לאורך השנה למעלה מ-120 פרקים של העונות הקלאסיות.
הסיפור שמאחורי הדמויות:
כבר מאות שנים, הפאוור ריינג'רס סמוראי, הגיבורים פתחו במלחמה נגד צבא החושך המובל על ידי Master Xandred המנהיג של ה-Nighloks. כאשר כבשו, הריינג'רס אטמו את Xandred, ואת שבטו הרע עמוק בתוך עולם ה- Netherworld האפלולי. הריינג'רס ידעו כי ניתן יהיה לפרוץ את האטימה יום אחד, ולכן במשך דורות הם אימנו את ילידיהם בכוחות העתיקים של הסמוראים.
בעזרת ההנהגה של המדריך הסמוראי שלהם, הריינג'רס הצעירים חייבים להתמקצע במיומנויות של הסמוראים ולפתח כוחות ייחודיים לאלמנטים של אש, מים, שמיים, יער ואדמה. בעזרת תרגול של סמלי הכוח המסתוריים של הסמוראי והפעלת הדיסקים הסמוראים העתיקים, הם מקבלים כוחות ויכולות אף יותר חזקים.
אך הם ניצבים כעת מול אויב מפחיד. Master Xandred הרשע גילה כי על ידי הפחדת האנושות, הנהר של ה- Netherworld ממשיך לעלות עד שיציף את כדור הארץ. הוא משחרר את מפלצות ה- Nighloks הנוראיים, כולל את הלוחם העמיד Deker, דרך סדק קוסמי בין שתי העולמות, כדי לעזור לו לחשוף את העידן החדש של פחד. רק הריינג'רס הסמוראים האמיצים המובלים על ידי הריינג'רס האדום האייקוני, עומדים בינינו לבין השמדה טוטאלית. אך לריינג'רים בקרוב התווסף גיבור לא מצופה…קרן זהב של תקווה שיעזור להם במסע לנקות את העולם מרוע ולהחזיר שוב את השלווה.
אתר האינטרנט הרשמי של הפאוור ריינג'רס שמרכז מידע, משחקים והצצה לעונות הקלאסיות של הסדרה הינו: www.powerrangers.com