ספרים לחגים- סטימצקי



אלף בית

רויטל ויטלזון יעקבס, ממחלקת קניינות ספרים בעברית בסטימצקי: השנה, יוצאים לאור עשרות ספרים נפלאים לקראת החג. ספרים למבוגרים, לנוער ולילדים ואלבומי חג מרהיבים.

בספרות המקור, עדיין מככבים בצמרת רשימות רבי המכר ספרה של עירית לינור "גברת ורבורג" (אחוזת בית, 72 ₪) , "ניצבת" של א.ב. יהושע (הספרייה החדשה, 74 ₪) וכן "גדר חיה" של דורית רביניאן (עם עובד, 68 ₪) . אליהם מצטרפים: דויד גרוסמן, עם ספר חדש ומדהים "סוס אחד נכנס לבר" (הספרייה החדשה, 76 ₪) , אורלי קראוס וינר ברומן חדש "סיני" (כתר, 68 ₪), ואמיר גוטפרוינד עם הספר "אגדת ברונו ואדלה" (זב"מ, 69 ₪) .

בספרות המתורגמת, יוצאים לאור ספרי מתח משובחים. רב המכר של הרלן קובן "שש שנים" (ידיעות ספרים, 69 ₪) , שהוכתר כספרו הטוב המסעיר ביותר של קובן עד כה. ספר ראשון בטרילוגיית מתח חדשה, "אדום כדם" (ידיעות ספרים, 69 ₪) והסנסציה העולמית: "נעלמת" (ידיעות ספרים, עם עובד, 72 ₪), מותחן פסיכולוגי של גיליאן פלין, שלא יורד מרשימות רבי המכר בעולם ושסרט בכיכובו של בן אפלק עומד לצאת לאקרנים ולהיות שובר הקופות הבא.

ספרי עיון חדשים יצאו לאור: "לו הייתי פיראט" (כתר, 69 ₪) הוא ספר אוטוביוגרפי, המספר את סיפור חייו המרתק של ירון לונדון. ספר יהדות של מיכה גודמן "הנאום האחרון של משה" (דביר, 69 ש"ח), המנתח את דמותו ותורתו של משה רבנו. וספר העסקים "החנות שיש בה הכל" (מטר, 79 ₪) המספר את ספורה המדהים של חברת אמזון.קום.

בתקופת החגים יוצאים לאור גם ספרי פנאי ובישול רבים.

הספר "מנה עיקרית" (מטר, 98 ₪), הוא ספרה הראשון של השפית לימור לניאדו – תירוש. את מתכוניה ומשנתה הקולינרית, היא מגישה בשנים האחרונות בבלוג הפופולרי 'מטבח מקומי', כמו גם במדור האוכל במוסף 'גלריה- שישי'. כמו כן יוצא "הספר המתוק" (כתר, 84), פרי שיתוף פעולה של נטלי לוין ואפרת ליכטנשטט, שתי בלוגריות , שצברו להן קהל של עשרות אלפי אוהדים ואוהדות בארץ ומחוצה לה. הספר מיועד לחובבי אפייה- מתחילים ומנוסים כאחד- ומשלב מתכונים ברמות קושי שונות.

יוצא לאור ספר עיצוב הפנים  "בתים 2" (מטר, 119 ₪), של המעצבת ריקי קורי בכר. זהו אוסף שני של עבודותיה, בספר תמצאו עיצובים מגוונים ומפתיעים, עשרות רעיונות וטיפים עיצוביים שישנו את חללי המגורים והעבודה שלכם. אלבום מתנה ייחודי יוצא לקראת החג: "כמה את יפה" (סטימצקי, 100 ₪), ספר תמונות ממבט-על על אזורים, סיטואציות ונופים במדינת ישראל.

 הצבעים בשביתה

ומה עם הנוער? יומנו של חנון החדש, משחקי מזל הוא הספר השמיני בסדרה שמאות אלפים מחכים לו בשקיקה (כנרת, 78 ₪). ספר שלישי יוצא בסדרת "יומנה של אלי מקדודל" (קוראים, 64 ₪) וכן ספר הפנטזיה "אביב המורדים", המשך לרב המכר "נפילת הממלכות" (קוראים, 64 ₪).

 

בספרי הילדים נמליץ בחום על ספרו של מאיר שלו "קרמר החתול לומד לשחות" (עם עובד, 54 ₪), וכן "שיר האלף בית" (כתר, 48 ₪), השיר הנפלא והנצחי שכתבה נעמי שמר, שיוצא עכשיו בספר עם איורים מרהיבים. 

ספר מתורגם חדש, שמככב יותר מ-53 שבועות בראש טבלאות רבי המכר של אמזון ושל הניו-יורק טיימס הוא הספר "הצבעים בשביתה" (ידיעות ספרים, 56 ₪), ספר מרהיב ומצחיק של יוצר ספרי הילדים הידוע אוליבר ג'פרס ושל הסופר דרו דיוולט. הספר זכה לשבחי הביקורת ולהצלחה עצומה בארצות הברית.

מוזמנים לבוא ולדפדף, חג שמח ושנה טובה,

מסטימצקי