(רק) עשר אצבעות לי יש


מרגישים לפעמים שאין לכם מספיק אצבעות כדי לתפעל משחקים מסובכים? משחקי יריות מגוף ראשון (בהם השחקן רואה את שדה הקרב מנקודת מבט של הגיבור)  מצריכים שליטה במקלדת על מקשי תזוזה והפעולות, כשהיד השניה שולטת בעכבר על כיוון המבט או הירי של הגיבור. כדי לסייע לגיימרים במשימת השליטה המסובכת, השיקה חברת לוג'יטק סדרת מוצרים המתבססת על טכנולוגית אינפרא אדום ובלימוד האינטראקציה של ידו של הגיימר, עם כלי המשחק השונים. סדרת המוצרים החדשה כוללת:

עכבר הגיימרים G700 – מזיעים תוך כדי משחק? עכבר נטען אלחוטי, בעל ציפוי דוחה רטיבות ואחיזה נוחה ויבשה משני צדדיו. לעכבר אורך חיים של 20 מיליון קליקים ובעל אפשרות תכנות של 13 פקודות שונות. טכנולוגיית חיישן Delta Zero מייצרת דיוק מקסימלי בשליטה על הסמן.

מקלדת ה- G19- עמוסים בכמויות מידע? המקלדת מזרימה באופן קבוע נתונים חיוניים של המשחק על פאנל LCD צבעוני וכוללת חומרים מתקדמים לעמידות ונוחות. כדי להפוך פעולות מורכבות לפשוטות, ניתן לתכנת 12 מפתחות שונים על פני 3 מצבים שונים.

אוזניות G430-  רוצים להתנתק מהסביבה? אוזניות הדולבי סראונד- סוחפות בצליל הקפי של 360 מעלות כדי שתוכלו לשמוע גם מה שלא ניתן לראות במשחק. החל מצעדי הליכה ועד סירנות משטרה. ניתן לשמוע עד שבעה ערוצים נפרדים של נתוני שמע בתוספת ערוצי אפקטים בתדר נמוך. האוזניות מספקות גם כיסויי אוזן הניתנות לשטיפה המציעות התאמה רכה ונוחה עבור שעות רבות של משחק ארוך.