שלום לכם!


שלום לכם,

מה עובר לכם בראש כשאתם שומעים את המילה פסח? יש כאלו שחושבים על הטיולים של חול המועד, יש כאלו שחולמים על המצות, ויש כאלו שזה מזכיר להם ריח של אקונומיקה..  התקופה שלפני פסח היא סיוט למי שאוהב בלגן וחגיגה למי שאוהב לקרצף (יש כאן מישהו כזה?)
התקופה הזו מפזרת סביבינו חומרי ניקוי שונים, חלקם רעילים ומסוכנים מאד. פעם קראתי ידיעה שהכריזה כי מספר הילדים שנפגעים מחומרי נקיון עולה בעשרות אחוזים לפני פסח. מפחיד.. אז מה עושים? אפשר לנקות ולשמור על בטיחות אם מקדישים תשומת לב לפעולות שלנו. יש גם חלופה, בטיחותית ומומלצת יותר – חומרים טבעיים כמו חומץ, מלח לימון וסודה לשתיה (כן, האבקה הזאת שאופים איתה עוגות) משמשים כחומרי ניקוי מעולים, ויותר חשוב, הם לא מזיקים כלל.

אם תחפשו באינטרנט, תמצאו המון המלצות לניקוי בעזרת החומרים הללו. אז הכי חשוב – להתכונן לפסח כמו שצריך, אבל לפני הכל לשים לב לבטיחות שלנו ושל הסובבים אותנו!

מה מחכה לנו בגליון? שרה בר אשר פגשה ילדים שאסור להם לאכול קמח (ולא רק בפסח), תמר אבנון כתבה סיפור באוירת החופש והנקיון, פלז'ולט והתזמורת עוסקים גם הם בנקיון (של צלילים) ובוחן פתע בודק עד כמה אתם מוכנים לחג.. קריאה מהנה!

שלכם,

פנינה