שלום לכם!


ot_8-2

אז למי אתם מצביעים? או נכון יותר לשאול, אילו הייתם יכולים להצביע, במי הייתם בוחרים? אנחנו מצויים כחודש וחצי לפני הבחירות לכנסת, ונראה שאי אפשר לברוח מהבחירות. שלטי חוצות ופרסומים שונים מבטיחים לנו שכדאי לנו להצביע למפלגה כלשהי כי רק היא תצליח לעשות משהו… אם נקשיב רגע למורה הכי חכמה ששמה היסטוריה, נראה שכל ההבטחות הללו היו קיימות מאז ומעולם וכמעט תמיד הן נשארו ברמת הבטחות…

אם נדפדף בעבר המפואר שלנו אולי לא נמצא מפלגות אבל בהחלט נוכל למצוא מנהיגים: החל בתקופת התנ"ך, דרך שנות הגלות הארוכות ועד לעת החדשה ולקום המדינה. כיום, לצערנו, יש הרבה מפלגות אבל אין הרבה מנהיגים. וזה בעצם מה שהעם רוצה, לבחור במנהיג: במישהו שאפשר לסמוך עליו, מישהו שיכול להקשיב לעם ולהוביל אותו בבטחה, מישהו שיש בו חכמה, חמלה, עוצמה וצניעות.

אז מה עושים? האם יש סיכוי לבחור במנהיג אמיתי? התשובה היא… כן! וזה הולך אפילו להיות כיף!

במהלך החודש וחצי הקרובים, בזמן שכל אחד ינסה לשווק את המפלגה שלו, אנחנו מזמינים אתכם להשתתף במבצע כיתתי מטורף של הפקת קמפיין בחירות למנהיג!

שבו וחשבו על דמות מנהיגה מההיסטוריה הרחוקה או הקרובה, וצאו לדרך בקמפיין שיצחיק אותנו, ירגש אותנו וייתן לכם את הפרס המנצח! מוכנים? קבלו פרטים נוספים על משימת אותיוטוס החדשה שלנו בגב העיתון. לא משנה במי תבחרו, העיקר שתכינו קמפיין מנצח!