תערוכת המיניאטורות "מיני ארט 2013" בשיתוף תיאטרון "באמבולה" מציעה כרטיס משולב הכולל הצגת ילדים לכל המשפחה וביקור בחוויית המיניאטורות "מיני ארט 2013"


רגע לפני המעבר לאילת, תערוכת "מיני ארט" מזמינה לספיישל תיאטרון בובות וסופ"ש שכולו מיניאטורה.

ביום שבת ה- 20/7 בשעה 12:00 תיערך במתחם מיני ארט במוזיאון יפו לעתיקות, הצגת הילדים זהבה ושלושת הדובים, מבית "באמבולה". כרטיס כניסה לתערוכה מקנה כניסה להצגה ללא תשלום נוסף.

­­מה קורה כאשר זהבה מחליטה שנמאס לה מהסיפור שלה?

זהבה מחליטה לשנות את הסיפור הידוע ומנסה להפוך לילדה אחרת. בדרך לבית הדובים, היא מבינה, שבעצם הדבר הכי טוב הוא להישאר מי שאני.

עיבוד מקורי, מפתיע ומשעשע לסיפור הידוע, על המפגש של הילדה זהבה עם משפחת הדובים.

מועד ההצגה:

20 ביולי בשעה 12:00

ההצגה מתאימה לגילאי 4 ומעלה ולכל המשפחה!

משך ההצגה: 45 דק'

עלות כרטיס בהטבה מיוחדת: מבוגר / ילד: 45 ₪, כולל כניסה חופשית לתערוכת מיני ארט!!

ההצגות יתקיימו במבנה תיאטרון יפו בעיר העתיקה, בסמוך למוזיאון יפו בו מוצגת תערוכת מיני ארט. רח' טיילת מפרץ שלמה 10.

אודות מיני ארט 2013

תערוכת מיני ארט 2013 הינה מפגש מרתק ומעשיר עם יצירות מיניאטוריות של אמנים נחשבים מהארץ ומהעולם, המבטיח למבקרים, קטנים כגדולים, חוויה תרבותית וקסומה. לתערוכה נבחרו, בקפידה רבה, מאות יצירות מעוררות השראה ופליאה של אמנים, מדענים, מעצבים, מודליסטים ואספנים ישראלים ובינלאומיים, בעלי יכולת עיסוק בפרטים קטנים וזעירים, היוצרים רגעים של קסם גדול! היצירות המקוריות מתכתבות עם המגמות הטכנולוגיות והצרכניות של מזעור, ואת חלקן ניתן לראות רק עם זכוכית מגדלת או מיקרוסקופ.

בתערוכה:

עשרות מודלים מיניאטוריים, ננו ארט, תערוכת צילומי מיניאטורות בינלאומית, מיני ארט, מיני ארכיאולוגיה, עולם הרכבת, אוסף ענק של כסאות מיניאטורים בעיצובים וסגנונות שונים, אוסף נעליים מיניאטוריות ועוד, פרויקט אנימציה שפותח במיוחד לתערוכת מיני ארט, בשיתוף חוג האנימציה במנשר לאמנות.

מעת לעת יועלו הצגות תיאטרון משובחות בשיתוף התיאטרון המקומי, השוכן בסמוך למוזיאון "הנעל הכתומה" של תיאטרון מפתח, "השושנה הישנה" של תיאטרון הקרון, פעילויות למשפחה, כיתות אומן, מפגשים אישיים עם האמנים, ועוד.

תערוכת מיני ארטMini Art 2013  – 8 במארס – 30 ביוני 2013 , מוזיאון יפו לעתיקות בבית הסראייה העתיק, רח' טיילת מפרץ שלמה 10, מתחם יפו העתיקה.