ארכיון יומי : אוגוסט 29, 2010



קלאסיקה עולמית וקלאסיקה ישראלית: מוסיקה מחול תיאטרון ואופרה לילדים עם מיטב היוצרים והמבצעים הפסטיבל, מאירועי הדגל של חולון עיר הילדים, קנה לו מעמד לאורך השנים כ"אי" של איכות ומצויינות בתחום התרבות והאמנות לילדים ולמשפחה, תוך שמירה על נגישות לכולם במחירים השווים לכל נפש וקיום פעילויות שהכניסה אליהם אינה כרוכה בתשלום.

עשור לפסטיבל צלילי ילדות 2010 בתיאטרון חולון


התרגשות אדירה בספארי: אחרי עשר שנים, קוף אורנגאוטן נולד בחצר הקופים! האם המאושרת היא רוחל'ה, קופת אורנגאוטן מבוגרת, בת 41! וגם עדכונים חייתים מהספארי - חיות למען חיות, לאריות כבר יש שמות ועוד.

שעיר ונדיר



תערוכה חדשה במרכז "בגובה העיניים" – המרכז החווייתי לילדים - שלוחת מוזיאון הילדים בחולון האם ציפור יכולה "לצאת מתוך ציור?!" האם פיל יכול להיות סגול? והאם לסוס יש שני ראשים? על "חיות" , עולם הדמיון והקשר ביניהם.

"יש חיה כזאת?!"


סינמטק חולון יחגוג את חג הסוכות עם שלל סרטים, סדנאות ופעילויות לילדים בסימן פנטסיה ומדע בדיוני. החגיגה, המיועדת לילדים בגילאי 8-12, היא בשיתוף עם פסטיבל אייקון TLV – הפסטיבל הבינלאומי ה-14 למדע בדיוני ולפנטסיה, ותתקיים בין התאריכים 26 – 28 בספטמבר.

סוכות בסינמטק חולון – חגיגה של מדע בדיוני ופנטזיה


פעילות ויצירה לכל המשפחה ברוח החג במוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב חוה"מ סוכות, ימים א'-ג' 26-28/9/2010 לקראת חג הסוכות מזמין מוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב בתאריכים 26-28.9.2010 ליהנות מחוויה מיוחדת בעקבות בני ישראל במסעם במדבר.

"משחקי מדבר בסוכה"