ארכיון יומי : יולי 4, 2011


הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון ולסרטי בובות בחולון פותח את שעריו זו השנה ה-14, עם מופעים חדשים, עשרות בובנאים מובילים מהארץ ומהעולם בחגיגה אמנותית יוצאת דופן, אשר תתקיים בין ה- 30 – 21 ביולי. במסגרת הפסטיבל יתקיימו במרכז לתיאטרון בובות בחולון מגוון הצגות והופעות הפתוחות לקהל הרחב.

פעילויות ללא תשלום לילדים ולכל המשפחה במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון ...


כי כל אחד יכול לצייר וליהנות מבילוי מסוג אחר * בואו לצייר, ליהנות ולהתרגש מחוויה עוצמתית של ציור ויצירה ולהכיר את האומן שבכם * לא צריך לדעת לצייר. אין צורך בניסיון קודם. כאן זה פשוט קורה! * מגוון פעילויות – מפגשי בוקר וערב של קבוצות או יחידים, אחר צהריים בכיף לכל המשפחה, ימי הולדת למבוגרים וילדים, ימי גיבוש ואירועי חברה ועוד ועוד. אם תמיד רציתם לצייר, אבל לא ידעתם איך להתחיל... אם תמיד חשבתם שכדי לצייר צריך ללמוד ולהבין באומנות... אם רציתם לבלות בצורה שונה וחווייתית, אבל לא ידעתם היכן...

חדש בישראל: "ארט אקטיבי"


זוהי השנה הרביעית שמתקיים בגליל העליון פסטיבל " קול המוסיקה בגליל העליון " , בצידו של הפסטיבל הוותיק למוסיקה קלאסית המתקיים 27 שנים בגליל העליון .סוף שבוע של חוויות מוסיקליות אחרות לילדים ולכל המשפחה , בחיק הטבע

פסטיבל קול המוסיקה בגליל העליון לילדים



ליפול ברשת" , היא הצגה העוסקת בעולם החברתי של ילדים בימינו , עולם שבו התקשורת , האינטרנט , הפייסבוק, היו-טיוב, משחקים תפקיד מרכזי . עולם שבו" הפצת המידע ומהירות העברת שמועות הוא מיידי ואף הרסני .איך מתמודדים עם זה ? מה תפקידם של ההורים ? מה גבולה של פרטיות ? והאם מאחורי כל זה עדיין יש סיכוי לקשר אמיתי...?

"ליפול ברשת " – דרמה פנטסטית על העולם החברתי המודרני ...


ההפקה לכל המשפחה המשלבת קטעי אנימציה, אפקטים, עיצוב במה ותלבושות מרהיבות חוזרת לבמת האופרה הישראלית 2-4.8.11 בבית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה, תל אביב. אליסה בארץ הפלאות" מאת דוד זבה (לחן וליברית) לפי סיפורו של לואיס קרול בבימויו של משה קפטן בשפה העברית. ההפקה בחסות בנק הפועלים.

קיץ באופרה הישראלית – "אליסה בארץ הפלאות"