ארכיון יומי : יולי 18, 2011


שלוף הינו משחק חברתי, מתאים גם לגדולים וגם לקטנים- נפלא לכל המשפחה, מלא אקשן ומעורר הרבה צחוק, מסיר מחיצות בכל מפגש חברתי. החוקים פשוטים ביותר: ברגע שקלף נשלף, יש להעתיק את צורת הידיים שמוצגת עליו. האחרון שחיקה בצורה נכונה את הקלף הוא המפסיד. נשמע פשוט? אז זהו- שלא.......

אחת, שתיים, שלוף – ידיים זריזות ועיניים חדות יובילו לניצחון ...


נביעות, נותנת החסות הרשמית של ענף האופניים בישראל ושל איגוד האופניים, יזמה פרויקט שיווקי מרענן, שעיקרו מתן שירות ופינוק לקהילת רוכבי השטח והכביש במרכזי הרכיבה הפופולאריים ביותרבארץ. ה-Tour de Fun היא ניידת צבעונית, הפורסת מתחם טיפולים, רענון והנאה נייד לרווחת הרוכבים. במתחם הנייד יש פינת רענון עם המים המינרלים הטבעיים של נביעות ונביעות + ,מחצלות מוצלות ופינת ישיבה עם שלל מגזיני אופניים, פינת טיפולים אלטרנטיביים עם מטפלים מומחים, המעניק טיפולמשחרר לגב, לשכמות ולזרועות, ועמדת טיפולים מקצועית של אחד מהמכונאים המובילים של רשת שימאנו. המכונאי בפינה הטכנית מעניק טיפול וכיוון לאופניים לפני הרכיבה, או אחריה.

טיול האופניים החודשי של נביעות


הלילות הנעימים של הערבה והשמיים הנקיים מזיהום מזמנים חגיגה לכוכבי השמים והארץ. תיירות הערבה, החברה להגנת הטבע והאגודה הישראלית לאסטרונומיה חברו יחד ויצרו חגיגת "טיולים וירח" - סוף שבוע עם שפע של פעילויות לכל המשפחה בערבי אוגוסט הנעימים: טיול שקיעה אל גבעת חצבה ודיונות החול האדמדמות, טיול לאור ירח בחווארים על "דרך השלום", ביקור בחוות קרוקולוקו להיכרות עם תניני היאור ותצפיות בכוכבים.

הכוכבים של הערבה – סופי שבוע מלאי כוכבים ושלל פעילויות ...



בשורה להורים ובעיקר לילדים לקראת חופשת הקיץ: אגף התרבות של חסדי נעמי שהפיק עד כה עשרות תקליטורי מוסיקה ותסכיתים משיק בימים סדרה נוספת של סיפורים מוקלטים. הצורך בתרבות נקייה, כשרה ומתאימה גם לילדים, הביאה לשיווק חבילת תקליטורי שמע נוספת עם תסכיתים חינוכיים וסיפורי חז"ל.

חמישה תסכיתים חדשים בסדרת תקליטורי 'חסדי נעמי'



חגיגת אנימציה קריקטורה וקומיקס לילדים : מחווה לדרדסים עם שובם למסך, הפנתר הורוד, מבחר סרטי אנימציה בנושא מכוניות, אוכל וחיות, קונצרט לאנימציה עם רוני פורת, חילופי אש מצוירים בין אורי פינק ושי צ'רקה, סדנאות: היומן והחנון, קומיקס פיצוץ, ננו קומיקס, לייק! יריד קומיקס ועוד 20-16 באוגוסט בסינמטק תל אביב

Animix- פסטיבל האנימציה קומיקס וקריקטורה ה-11 יוצא לדרך