ארכיון יומי : יוני 20, 2012


סדרת "צלילי קסם" של בית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה ת"א, בהנחייתה ועריכתה של ניצה שאול היא הסדרה היחידה בארץ שמגישה את סיפורי הילדות של גדולי המלחינים. חגיגת סוף עונה קצבית כמיטב התרבות הצוענית המביאה איתה את הספונטניות, המוסיקליות , השמחה והעצב שבחיים.

"חגיגה צוענית" – חגיגה קייצית וצבעונית בקצב המוסיקה והמחול הצועני



1
התערוכה, המשלבת ציור עם מוסיקה, מבוססת על שישה אירועים היסטוריים בלתי נשכחים: הקונצרט הראשון של התזמורת, פתיחת היכל התרבות, קונצרט על הר הצופים לאחר מלחמת ששת הימים, שבוע הוברמן ושבוע רובינשטיין. המבקר יכול להאזין ליד תצוגה של כל אירוע לקטע מתוך יצירה שבוצעה במהלכו.

תערוכת דיוקנאות של גדולי המנצחים והמוסיקאים – במוזיאון הישראלי לקריקטורה ...




תערוכה חדשה במוזיאון ישראל "חסידים: לא רק שחור לבן" תיפתח ב-כ"ט בסיון תשע"ב - 19 ביוני 2012. התערוכה מאירת העיניים מציגה, לראשונה במוזיאון ישראל, את התרבות החסידית מנקודת מבט אתנוגרפית חדשה. החוויה החסידית משתקפת באמצעות חפצים המייצגים את החיים הרוחניים-חברתיים העשירים של החסידים, ובמיוחד את הרגלי הלבוש של הקבוצות, או "החצרות", השונות.

חסידים: לא רק שחור-לבן – תערוכה חדשה במוזיאון ישראל, ...


טעמן, יבואנית המזון המובילה למגזר הדתי, מייבאת כעת מיונז איכותי היישר מארה"ב, מביצים טריות ומפוסטרות ובאיכות אמריקאית מעולה. מיונז הוא מוצר עדין מאוד, ויש צורך בהבנה עמוקה של תהליך הייצור והקפדה על חומרי גלם מסוימים מאוד, אין פלא אם כך, שרבים מזהים מיד שהמיונז של טעמן, עשוי מביצים טריות.

מאמריקה בהוקרה: מיונז אמיתי מביצים טריות ומפוסטרות



לראשונה בישראל - רחוב ביאליק ברמת השרון הופך למתחם אמנות אורבנית עם ציורי מדרכות בתלת מימד *ציירים ואומנים מהארץ ומחו"ל ייקחו חלק בפרויקט אומנות אורבאנית ייחודי בלב העיר רמת השרון ויציגו עבודות אומנות בטכניקת תלת מימד. *עשרות ציורי תלת מימד, גרפיטי, ציורי מדרכות, ציורים על מכוניות, ציורי נוף, ציורי כביש בחול צבעוני ועוד. *הפסטיבל יפתח במעמד הנשיא מר שמעון פרס

פסטיבל חדש בישראל- פסטיבל רמת השרון הבינלאומי לציורי מדרכות בתלת ...


המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון יציג את התערוכה ״מילים חזותיות, קומיקס מסין״ בתאריכים 2 ביולי- 17 בנובמבר 2012, זאת במסגרת חילופי תרבות בין שוויץ וישראל בכלל ובין המוזיאון לקריקטורה בבזל והמוזיאון בחולון בפרט.

״מילים חזותיות- קומיקס מסין״ – במוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס בחולון