ארכיון יומי : יולי 4, 2012




החופש הגדול התחיל, וחצי מהזמן אתם מבלים בקייטנה, או בטיול, או לבד בבית. זהו בדיוק הזמן ללמוד איך מכינים סנדויצ'ים. ולא סתם סנדויצ'ים, אלא כאלה שיגרמו גם להורים לבקש שתכינו להם

ילדי הסנדויץ'




23.7.12 בהיכל אמנויות הבמה הרצליה לרגל חגיגת סוף עונת 2011-12 של היכל אמנויות הבמה הרצליה ובמסגרת סדרת "קלאסיקה לכל המשפחה" יארח ההיכל את המופע "ארבעה בחורים עם פוני" – "הביטלס" במסגרת סדרת "צלילי קסם" בהנחייתה ועריכתה של ניצה שאול.

"ארבעה בחורים עם פוני "- "הביטלס" – בהיכל אמנויות הבמה ...


חגיגת הקיץ בסינמטק ת"א 12-8 באוגוסט. 5 ימים של חגיגה מצויירת בחופש הגדול לילדים ולכל המשפחה בסינמטק ת"א בפסטיבל עשרות אירועים, תערוכות, מאות סרטי אנימציה, מפגשים, סדנאות, כיתות אמן, הרצאות, פעילויות לילדים ויריד דוכני קומיקס.

"אנימיקס" 2012 – פסטיבל האנימציה הקומיקס והקריקטורה הבינלאומי ה -12 ...



מיכל זולדן ורבקה זאורבך הן מורות מוסמכות בעלות ניסיון רב בתחום הוראת האומנות, והפעלת חוגי אומנות לילדים. חיים ולדר הוא סופר ומחבר סדרת "ילדים מספרים על עצמם". שילוב הכוחות חקר ומצא את הדרך לאפשר לילדים וילדות לבטא עצמם בדרך יצירתית. גם השם שנבחר לספר כל ילד הוא אומן, אינו מקרי, הוא מייצג את השקפת המחברים לפיה כל ילד יכול.

ספר יצירה ואומנות לילדים מ'פלדהיים': כל ילד הוא אומן


אבא נסע לשבוע ועמליה נשארת לבד עם הגעגוע, מזל שיש לה את אמא להתגעגע ביחד. אימא מנסה להקל , אבל עמליה רוצה רק את אבא.היא אפילו לא רוצה להכיר את השכן החדש, גיא. כשנדמה שכבר אין מוצא, מגיעות לפתע דמויות מסתוריות ומשעשעות העוזרות לעמליה להתגבר על הגעגועים.

תיאטרון חיפה מציג: אבא של עמליה נוסע לאוסטרליה


משפחות יוצרות ביחד עם האמן חנוך פיבן מיצב אמנותי בבית התפוצות פרויקט ראשון מסוגו בישראל של האמן חנוך פיבן, המזמין משפחות לקחת חלק ביצירת מיצב אמנותי ענק – שיוצג בבית התפוצות. 3,600 פיקסלים המייצגים 3,600 דיוקנאות משפחתיים ירכיבו את המיצב האמנותי שיוצג עם סיומו לקהל הרחב

מיצב משפחתי: החומרים מהם עשויה משפחה