ארכיון יומי : יולי 2, 2013


מדובר על להקה של 28 אמני אקרובטיקה אשר מבצעים מופע של תרגילי אקרובאטיקה ייחודיים בשילוב אלמנטים של מחול מודרני, בלט, תרגילי חישוקים, שימוש באביזרים לא שגרתיים כגון אבובי ענק ותלבושות מרהיבות. המופע מלווה בפס קול הכולל מגוון סגנונות מוסיקאליים, ממוסיקת ג'אז עכשווית דרך פופ רוק ועוד.

Max אילת מעלה את EVO מופע אקרובאטיקה משגע לכל ...


בגנוב על המיניום חוזר גרו (סטיב קארל) אשר פרש מחיי הפשע לטובת ניהול חיי משפחה תקינים בסיועם של המיניונים, עוזריו הנאמנים אשר גנבו את ההצגה בסרט. אלא שאז מאיים נבל חדש בשם אדוארדו (בנג'מין בראט) על המיניונים ועל העולם, ומאלץ את גרו להצטרף לליגת האנטי רשעים תחת הנהגתו של סיילס ואמסבוטום ולהצטרף להרפתקה חדשה יחד עם הסוכנות לוסי וייל על מנת לסכל את התוכניות הזדונית של הנבל.

גנוב על המניונים


השנה, פסטיבל תיאטרון הבובות הבינלאומי של תיאטרון הקרון, עורך מחווה יוצאת דופן לנושא "הרכבת" ובמסגרתו יתקיימו מספר הצגות ילדים העוסקות בעולם "הרכבת". ההצגות משלבות בתוכנן את המקום בו הן מתקיימות והצופים בהצגות ייהנו מחוויה כוללת של ביקור במתחם ומופעים מיוחדים מעולם הרכבת ואף יחזרו אחורה בשנים באווירה קסומה ומרגשת.

פסטיבל תיאטרון הבובות הבינלאומי בירושלים מציג שלל הצגות ילדים ברוח ...





משפחות מוזמנות להגיע לבית התפוצות ולצייר, על גבי בד קנבס ענק, את העתיד שהיו רוצים לעצב, באמצעות הרבה דמיון וצבע *. מדי יום ישלימו המשתתפים ציור ענק, המשתרע על 40 מטר בד קנבס. יצירה בחמישה שלבים, כאשר כל קבוצת משתתפים יוצרת את שכבת הצבע עליה מציירת הקבוצה הבאה. זו עבודה אומנותית משותפת שכולם חוברים יחד לטובת היצירה השלמה.

חגיגת קיץ בבית התפוצות – "כחול לבן בצבעים"