ארכיון יומי : יולי 12, 2014



מה בסיור? מפגש מרגש עם משפחה של פרות: נכיר בו את גולי העגלה ומשפחתה, ונלמד על חיי הפרות ברפת. עולם הייצור: בסיור וירטואלי נכיר את תהליכי היצור, האוטומציה, המחשוב והרובוטיקה שהופכים את מחלבת אלון תבור למפעל המזון המשוכלל במזרח התיכון. בהמשך נשקיף אל אולמות היצור. הרפתקאה בדמיין (סימולטור): נצטרף לחבורת ילדים נועזת בהרפתקה מסקרנת. ונסיים בהפתעה מתוקה!

תנובה מציעה לתושבי הדרום הפוגה מהמתח בו הם שרויים – ...




המתח גואה, חוסר הוודאות משתלט, אף אחד לא יודע מה יהיה וחייבים, פשוט חייבים, להירגע. במצבי דחק עור הפנים והשיער הם הראשונים להיפגע: נשירה, פצעונים, אדמומיות, יובש וכתמים בולטים הם רק חלק מהתופעות הנלוות אליו. לשמחתכם, קיימות דרכים בדוקות ומיידיות שיעזרו לכם לקחת נשימה עמוקה ולשפר את מצב הרוח, הגוף והנפש.

צפירת הרגעה!


אחרי 40 שנות ספארי, לראשונה בישראל, חוויה חושית, מרגשת ויוצאת דופן, שטרם נראתה: גיל טייכמן, אומן התאורה, מאיר את הספארי באופן שטרם נראה בישראל. סיורים ליליים בגן החיות של הספארי בליווי תאורה ייחודית ואומנותית, בשילוב הקרנות מרהיבות ,אפקטים ופס קול מפתיע חוויה חיתית, מפתיעה וקסומה, כזו שתגרום למבקרים לתהות אם מדובר במציאות או שמא, זהו בכלל דמיון. הפעילות תתקיים בספארי בין החודשים יוני-אוגוסט.

קסם בספארי – לילה בין מציאות לדמיון




  בעמקים: "החצר הגדולה במרחביה" – כניסה וביקור ללא תשלום. קיבוץ מרחביה | 046598882 / 0523638156 "מוזיאון המרציפן", כפר תבור – כניסה ללא תשלום. סדנאות יצירה ב-32 ₪ במקום 52 ₪. לפרטים: 04-6772111 "קטופותי"-הנחה של 50% בכניסה לקטופותי לתושבי הדרום. בית לחם הגלילית | 0545507480 "רוה אתגרים"-  הנחה של 50% […]

ריכוז כל האטרקציות והעסקים התיירותיים שמציעים הנחות לתושבי הדרום, בהצגת ...


דידי שלנו מזמין את כל הילדים להרפתקה בעיר דוד. יחד נצא לחוויה מהנה באתר הקדום, בו נגלה סיפורים ודמויות שיקומו לחיים בין העתיקות. בואו לעזור לדידי למצוא את השביל הנכון ולגלות את הסיפורים הטמונים באבני עיר דוד

דש חוויה מיוחדת לילדים – לסייר עם דידי בעיר דוד


עקב המצב הביטחוני, מרכז הרצל של ההסתדרות הציונית העולמית, מזמין את תושבי עוטף עזה להתארח בהר הרצל וליהנות מפעילות חווייתית במוזיאון הרצל, סיורים תיאטרליים ופעילות בקיר האינטראקטיבי הציוני - האירוע ללא תשלום.

מרכז הרצל מחבק את תושבי הדרום



כמו גם סיורים בתערוכות הייחודיות והמוערכות במוזיאון: התערוכה 'דיאלוג עם הזמן', המיועדת למבוגרים ולילדים בגילאי 10 ומעלה והתערוכות 'הזמנה לשקט' ו'דיאלוג בחשיכה', המיועדות גם הן למבוגרים ולילדים בגילאי 9 ומעלה.

מוזיאון הילדים הישראלי, חולון מזמין את תושבי הדרום לכל פעילויותיו ...



רבן יוחנן בן זכאי היה תנא גדול ונערץ, היחיד שזכה בתואר "רבן" אף על פי שלא היה ממשפחת הנשיאים של בית הלל. בערב החורבן תלמידיו הוציאו אותו מירושלים באמצעות תכסיס נועז, והוא התייצב לפני אספסיאנוס כששלוש בקשות בפיו

שלוש המשאלות



"סוכריות כאלה יכולות לגרום לילדים קטנים לחנק חס ושלום! מוכרחים להוציא את כולן מהשקיות!" "מה?" התקוממה בת אל. "אחרי שעבדנו כל כך קשה נפרק את כל השקיות?!" "את לא חייבת," אמרה אמא בעייפות, "אבל אני לא אתן לילדים ממתק שעלול לסכן אותם."

שקית הפתעות


אני זוכרת יום אחד שבו חזרתי מבית הספר, ובדרך פגשתי את השכנה שלי – ילדה בת 12 בערך – שעמדה ברחוב ומיררה בבכי. שתי חברותיה עמדו לידה חסרות אונים ולא ממש ידעו איך להרגיע אותה. "מה קרה"? שאלתי אותן. "לא שמעת מה קרה"? אחת מהן שאלה. "הרבי נפטר". היא לא היתה צריכה להסביר לי מי זה "הרבי". באותם זמנים, כשאמרו "הרבי" התכוונו לרבי מיליובאוויטש, מנהיג חסידות חב"ד ורב אהוד על העולם היהודי בכלל. הנערה הבוכה היתה בת למשפחה חב"דניקית, ומותו של הרבי זיעזע אותה כמו מותו של בן משפחה יקר ואהוב. שנים אחר כך זכרתי את המקרה הזה וחשבתי לעצמי על העוצמה המיוחדת שיש בדמות של מנהיג, שלמרות שהמוני ילדים לא פגשו אותו מעולם, הם הצטערו מאד על לכתו. הרבי מלובבאויטש אמנם הנהיג פלג חסידי מסויים, אך רבבות יהודים ולא יהודים מכל העולם נהגו להגיע אליו לביתו בניו יורק בזכות חכמתו ואישיותו הקורנת. עד היום אני זוכרת את צעדות ל"ג בעומר ההמוניות בנתניה, עיר ילדותי ואף יש לי בבית מזכרת מיוחדת: חומש שקיבלתי מתנה מהרבי. השבוע מציינים 20 שנה לפטירת הרבי מלובבאוויטש, וקווים מסקרנים לדמותו תוכלו למצוא בכתבה שחנה וייסברג הכינה לכם. כל שאר המדורים שלנו מחכים לכם, כמו תמיד! קריאה נעימה, פנינה

שלום לכם!