ארכיון יומי : אוגוסט 17, 2014


  לפני שתתחילו להשתטח על הרצפה מרוב שיעמום, עדי במברגר מציעה לכם להכין לוחופש מסודר, לכתוב רשימת ציפיות לחופש, לקבוע סדר יום קבוע ולעמוד בזמנים שתכננתם לעצמכם. לחסרי ההשראה שביננו, היא מצרפת כמה רעיונות למקרה הצורך  

החופש קורא לי


שני ציפורי סיס שטופלו בבית החולים שלנו לחיות בר הושבו לטבע באותו מעמד חגיגי ועשרות חובבי סיסים צפו במעופם של שני גוזלים שגדלו ובגרו בבית החולים ושבו אל אחיהם שבטבע. ציפור מיוחדת היא הסיס ולא לשווא יש לה לא מעט חובבים שלא לומר מעריצים בכל רחבי העולם.

סיסו ושמחו




סבתא ציונה ישבה במרפסת כשלראשה כובע טמבל פרחוני. נכנסו לבית ופשושית התעופפה בזריזות למרפסת להודיעה לסבתא על בואנו. "אוו, לא שמעתי אתכם בכלל נכנסים, היום כל כך נעים שפשוט חבל להפסיד את הגזוזטרא". "את המזוזה?" לא הבנתי, "לא מזוזה, גזוזטרא- פירושה מרפסת" הסבירה סבתא ציונה. "אני חשבתי שאת מתכוונת לגזוז מיוחד" צייצה פשושית. הרגשתי שאני כבר לא מבין דבר בשיחה. "קודם גזוזטרא, עכשיו גזוז, אתן מדברות סינית?!"

חבורה סודית ושמה ניל"י


"אין לי מה לעשות", התעצבן דניאל, "אין לי סבלנות לקרוא או למחשב". "מה עם החברים שלך?", אמא הוציאה בקבוק מים קרים מהמקרר ומזגה לילדים. "כל אחד עסוק עם האח או האחות הקטנים שלהם. אין עם מי לדבר", רטן דניאל. "זה מזכיר לי", הגישה אמא כוס לאלעד העסוק עד מאוד, "אני צריכה לצאת לשעתיים. תעשה משהו נחמד עם האחים שלך".

משפחת פעמון – קייטנת ילדים


אמא שלי אומרת שכדאי לכל אחד ליצור אוסף. זה יכול להיות אוסף גדול או קטנטן, נדיר או סתמי, זה לא כל כך משנה. "מי שאוסף - אוסף גם את עצמו," היא אמרה, ולמרות שלא כל כך הבנו למה היא מתכוונת כולנו שמענו בקולה ויצרנו אוספים. אנחנו לא משפחה רשמית של אספנים, אבל כל אחד אצלינו מומחה לאוסף מסויים.

האוסף שלי



שלום נסיינים ונסייניות, וכיף שהצטרפתם אלי! היום אני מזמינה אתכם לצאת מהמעבדה, לשם שינוי. בואו נחכה שהשמש תרד, נצא החוצה, ונרים את הראש... ומה נראה? כוכבים! עוד לא סיפרתי לכם, אבל אני מכל המדעים, אני הכי אוהבת אסטרונומיה! מה זה אסטרונומיה, אתם שואלים? זה בדיוק זה - להרים את הראש ולהסתכל על הכוכבים.

המעבדה של מרגריטה: כוכבים נופלים





ליקב מרכז מבקרים מעוצב ומקסים שנבנה בעבודת יד ובהשקעה רבה ובו מתארחים יחידים וקבוצות לטעימות יין, אירועים שונים, הופעות מיוחדות ועוד. ניתן לקיים גם ארוחות בוקר לימי כיף לחברות וקבוצות של 30-50 איש בתיאום מראש. סביב העיסוק בייצור היין, הוקמה בחוות רוזנברג גם מחלבה מקצועית לייצור גבינות וכן מאפיה לאפיית לחמי (מחמצת) שאור.

בוצרים ודורכים – בציר משפחתי חווייתי בכרם ברק שבמושב בקוע


תזונה מאוזנת ואופטימלית תוכל לחזק את הגוף במהלך שנת הלימודים לקראת החזרה לגן ולבית הספר יומי - מולטי ויטמין דובונים בטעם פטל וענבים שילדים אוהבים מכילים מגוון ויטמינים החשובים להשלמת התזונה היומית של ילדים תוספת חשובה לארוחות הילדים, בכל מקום, ובבית הספר והגן

חוזרים לגן ולבית הספר עם "יומי"