ארכיון יומי : ספטמבר 6, 2014


כשאתם מעודדים את ילדיכם לרחוץ את ידיהם היטב, אתם מסייעים במניעת הפצת חיידקים ומחלות. רחיצת ידיים מפחיתה את הסיכוי של ילדכם להיעדר מהגן או מבית הספר, והוכח כי ניתן להפחית בחצי את מספר ימי ההיעדרות מבית הספר בגלל חיידקי בטן על ידי רחיצת ידיים וייבושן היטב ובאופן קבוע. כמו כן, הסיכויים שלכם ושל האנשים החיים בקרבת ילדיכם לחלות, פוחתים גם הם.

החשיבות שבשמירה על היגיינת הידיים



  הירקות מרטיבים את הסנדביץ' והורסים אותו ובמהלך היום הפירות הופכים עיסתיים... עם החזרה לבי"ס- איך בכל זאת נשמור על הירקות והפירות שאנחנו שמים לילדים בתיק ונעודד הרגלי תזונה בריאים? איך בוחרים אותם ושומרים עליהם ביציאה מהבית?

איך נמנע מהמלפפון להרטיב את הסנדביץ?



אחרי 20 שנה נולדה בספארי קרנפה רחבת שפה. בשנים האחרונות, נולדו בספארי שני זכרי קרנפים. כל המלטה של קרנף מרגשת את אנשי הספארי אך מכיוון שאלו זכרים, בעתיד הם לא יוכלו להישאר בספארי ויעברו לגני חיות אחרים כדי לקחת חלק בפרויקט ריבוי הקרנפים רחבי השפה וכך יסייעו בהגדלת אוכלוסיית הקרנפים בגני החיות. כעת, לאחר שנים של ציפייה, טנדה שלנו, נקבה בת ה-21 המליטה נקבה שתתרום בעתיד גם לריבוי הקרנפים בספארי.

קרנפונת ראשונה אחרי 20 שנה



מוזיאון הילדים בחולון מציע שתי פעילויות ייחודיות לרגל החג, בנוסף לסיורים במסלולי המוזיאון המודרכים ובתערוכות הייחודיות: המוזיאון יחנוך תערוכה אינטראקטיבית חדשה תחת הכותרת 'מה זה מצחיק' במרכז 'בגובה העיניים', ובנוסף יקיים הפנינג עמים ותרבויות במסגרת פעילות משפחתית ייחודית ומבדרת.

סוכות במוזיאון הילדים הישראלי, חולון: 'מה זה מצחיק' – ...



מוזיאון ינקו דאדא בעין הוד יפתח את שעריו לציבור הרחב כניסה חופשית ביום חמישי 11.9.14 בין השעות 16:00-21:00 ויקיים פעילויות לילדים ולכל המשפחה במעבדאדא וסיור תיאטרלי למבוגרים עם "מדמואזל אורנמנט" במבואות כפר האמנים עין הוד במסגרת "ימי תרבות", יוזמה של מפעל הפיס, משרד התרבות והספורט ופורום מוסדות התרבות והאמנות.

פעילויות לילדים ולמבוגרים במוזיאון ינקו דאדא במסגרת "יום תרבות" ללא ...


לקראת החזרה לבית הספר חשוב ללמד ולהזכיר לילדינו את חשיבות הזהירות בדרכים, בדרך לבית הספר ובחזרה. הצגת הילדים המקסימה "חיפזון וזהירון", המבוססת על סדרת הטלוויזיה הפופולרית המשודרת ב-HOT VOD YOUNG, ועל ספר הילדים של מאיה גוזלי, מעבירה לילדים בדרך משעשעת, קצבית ומוסיקלית מסרים חינוכיים בכל הקשור לזהירות בדרכים. ההצגה מוצגת במרכזי תרבות ברחבי הארץ.

ילדים היזהרו בדרכים! הצגת הילדים "חיפזון וזהירון" תלמד את ...