ארכיון יומי : אוקטובר 1, 2014


במהלך חוה"מ סוכות יקיים תיאטרון מראה בקריית שמונה מיני פסטיבל חווייתי לכל המשפחה, שבו תועלינה הצגות של תיאטרון מראה ויתארחו תיאטרון בובות מבית היוצר של גילי עברי ואיילת שדמון, הצגה של תיאטרון הקרון והצגה של היוצרת רותי תמיר שיחשפו את הילדים ליצירה תיאטרונית מקורית, עם מיטב היוצרים ובהשתתפותם של צוות שחקנים מיומן.

מיני פסטיבל לכל המשפחה בחוה"מ סוכות בתיאטרון מראה בקריית שמונה


מוזיאון ינקו דאדא בעין הוד יעלה לראשונה את המופע "דאדא-קדברא" – שילוב של קסמים ודאדא,פעילויות, סדנאות ומופע קסמים במהלך חג הסוכות ובחוה"מ סוכות החל מ-9.10.14 עד 18.10.14 בו יוכלו הילדים ומשפחותיהם להנות משלל אטרקציות ויצירות.

פעילויות לילדים ולכל המשפחה בחג הסוכות ובחוה"מ סוכות במוזיאון ינקו-דאדא ...


אומרים שתפילה של אם, נאמרת לעיתים רחוקות מאחורי סטנדר ישן בעזרת נשים, יחד עם החזן בהרמוניה. תפילה של אמא הרי, שזורה מבקשות קטנות בין סירים, בדרך לעבודה, בדרך מחתונה, תוך כדי סירוק הקטנה והכנת כריך לבן בישיבה. תפילה של אמא, מורכבת מהרבה מילים קטנות בלב ובשקט, בין לבין, בכוונה גדולה.

'שמחונים' מגישה לך אוסף תפילות נבחרות ואישיות בפורמט תיק אישי



      חלומות וחבלים משחק אימון לילדים – סטימצקי   המשחק מאפשר זמן איכות אמיתי ביחד עם הילד בעזרת התמקדות בדברים המהנים שחווינו היום, הדברים שהיינו רוצים לעשות מחר ואף בחלומות והמשאלות שלנו. המשחק מעודד אצ הילדים –שיתוף, הקשבה, חיזוק הביטחון העצמי ופיתוח בסיס למיומנויות תכנון ועיצוב מטרות. מחיר- […]

משחקים לסוכה


בעיירה הויקטוריינית והיוקרתית צ'יזברידג', התושבים פלצנים, וחיים עם גינונים והליכות של עשירים ואובססיה להון, כסף וגבינות איכותיות, לרוב מסריחות. מטרים ספורים מתחת לפני רחובותיה הציוריים של העיירה חיים הקופסונים. מפלצות קטנטנות, בעלות מראה ערמומי אשר לובשות קופסאות קרטון. על פי האגדה בה מאמינים תושבי העיר, הקופסונים זוחלים מידי ערב דרך חורי הביוב אל פני רחובותיה של העיירה המוקפדת, ונוהגים לגנוב את שלל תושבי העיירה וגם את ילדי העיירה וגבינות מסריחות. אך הקופסונים אינם כאלו כלל וכלל, הם יצורים קטנים ומוזרים, תמהונים וחביבים אשר לובשים קופסאות קרטון ממוחזרות והופכים את הזבל של תושבי העיירה לשלל שלהם. בין הקופסונים חי EGGS (המפסטד רייט), ילד אנושי אותו אימצו הקופסונים עוד בינקותו והוא חי איתם את חייהם כאחד משלהם. בוקר אחד מגיח לעיירה מדביר אכזרי ורשע ארצ'יבלד סנצ'ר (קינסלי) אשר נחוש להדביר ולהשמיד את הקופסונים במטרה להשתמש בכך ככרטיס הכניסה שלו לחברה הגבוהה של צ'יזברידג'. EGGS, שחי עם הקופסונים, מחליט להציל את חבריו שמתחת לפני האדמה אך גם את חבריו שמעל לפני האדמה. ומנסה לבנות גשר בין שני העולמות ומחדיר את רוחות השינוי, וריחות הגבינה.

הקופסונים


כמאה שנים לאחר שהעולם נחשף לראשונה לדמות דרקולה האייקונית בבתי הקולנוע, הבמאי גרי שור מביא למסכי הקולנוע את הסיפור שעדיין לא סופר על הערפד האלמותי המפורסם בעולם. "דרקולה ההתחלה" עוקב אחר סיפורו של ולאד אימפלייר (אוונס), עליו ביסס המחבר האירי בראם סטוקר את הדמות דרקולה בספרו הקלאסי משנת 1897, המתרחש ברומניה של המאה ה – 15, במהלך הפלישה הטורקית למדינה.

דרקולה ההתחלה