ארכיון יומי : דצמבר 9, 2014


חווית ערב חורפית בירושלים, הנפתחת במפגש הקבוצה עם המדריכים בשער יפו. מכאן נצא לסיור חנוכיות בסמטאות הרובע היהודי, כשבחלונות דולקות חנוכיות משלל מינים וסוגים. סיורנו ישלב סיפורים, תצפיות לילה, חנוכיות ומסורות המשולבות באנקדוטות מעניינות.

עיר דוד מזמינה אתכם לסיורי חנוכיות בירושלים


פרופ' ג'ון מיטאני מיפן, מהאדריכלים והמעצבים של איסי מיאקי ומהמובילים בעולם בתחום העיצוב בקיפולים יגיע לארץ לביקור בן שבוע כאורח המרכז הישראלי לאוריגאמי. במהלך ביקורו (18-24 בדצמבר) הוא ישתתף בשורה של כנסים למעצבים, חובבי אוריגאמי, למורים למתמטיקה עם משרד החינוך בפסג"ה הרצליה וכן במפגש שיערך עם באוניברסיטת אל-קודס באבו דיס באדיבות שגרירות יפן.

הכנס ה-7 לחובבי אוריגאמי יערך ב-18-20 במרכז ציפורי ביער ירושלים ...


בואו לשחק, להפעיל את הדמיון וליהנות מכל העולמות של מותג הצעצועים המוביל בעולם, פליימוביל פליימוביל מכניס אתכם לעולם האגדתי והמיוחד הכולל דינוזאורים, נסיכות, אבירים, פיראטים, כבאים, שוטרים ועוד.. לצד הפעילות יוקם מתחם שלג ענק בו הילדים יוכלו לשחק הפעילות ללא תשלום

לראשונה – מתחם פעילות פליימוביל



במחקר שערכה זירוקס בקרב 1000 ילדים (בגילאי 3-12) עולה כי 77% מסכימים שמסמכים צבעוניים משפרים את הריכוז, ואף 85% מאמינים שצבע הופך גרפים ותרשימים לקלים יותר להבנה. כאשר בחנו למידה בעזרת מסמכים צבעוניים 58% סברו כי הם ילמדו יותר טוב במדעים, 46% במדעי הרוח ו- 48% במתמטיקה.

מחקר בקרב 1000 ילדים מעלה כי צבע מסייע להם ללמוד ומשפר ...


לארי (בן סטילר) מגלה שכוחה של לוחית הקסם, אשר מעירה לחיים את המוזיאון בלילה, אוזל הוא מחליט להציל את משפחת המוזיאון ולצאת למסע סובב עולם. ביחד עם בנו ודמויות אהובות וחדשות, הוא מגיע מניו יורק ללונדון על מנת לגלות את סוד הקסם ולהצילו לפני שהוא נעלם לתמיד.

לילה מוטרף במוזיאון: סוד הקבר


מרגלי-על לא נולדים, הם בוקעים. גלו את הסודות של הציפורים הסמויות הגדולות ביותר והמצחיקות ביותר בעסקי הריגול העולמיים: סקיפר, קובלסקי, ריקו ופריווט. הם האליטה של האליטה והם מאחדים כוחות עם ארגון חשאי אשר מונהג ע"י סוכן נאה וחשאי. יחד, הם חייבים לעצור את ד"ר אוקטביוס בריין הנבזה מלהרוס את העולם כפי שאנו מכירים אותו.

הפינגווינים ממדגסקר 



מאולפני וולט דיסני מגיע סרט האנימציה 6 גיבורים', קומדיית הרפתקאות על גאון טכנולוגי בשם הירו המדה והרובוט שלו ביימאקס, המוצאים את עצמם בתוך השתלשלות עבריינית המאיימת להרוס את העיר בעלת הקצב והטכנולוגיה המסחררים, סאן פרנסיוקיו. השניים משלבים כוחות עם צוות חסר מוטיבציה של לוחמי פשע בתחילת דרכם במשימה להציל את העיר.

חדש מדיסני: 6 גיבורים