חדש בטיפול בכינים: מוס הדרין & גו


 

hedrin-go

חוקי מרפי תמיד עובדים. זה בדוק. תמיד ברגעים הכי לא מתאימים, אתם מגלים את הכינים על הראש של הילד. לפעמים זה קורה שנייה לפני היציאה לגן או לבית הספר, לפעמים כמה דקות אחרי המקלחת, כשהילד כבר מת לישון, ולפעמים הילדים דווקא משתפים פעולה, אבל אתם. ממש חייבים לצאת.

בדיוק לרגעים האלה, נועד מוס הדרין אנד גו – משמיד כינים וביצי כינים ייחודי וחדשני, ללא צורך בחפיפה מיידית.  גיליתם כינים? מרחו מיד מוס הדרין על ראש יבש והמשיכו בשגרת החיים הרגילה, בדיוק כמו שתכננתם. והחפיפה?  בלי לחץ, תוכלו לבצע אותה בהמשך היום או השבוע, בזמן המתאים לכם ולילד. (יש להשאיר את המוס על הראש לפחות 8 שעות או בכלל לא לחפוף באותו היום, מה שמתאים לכם).

החדשנות במוס הדרין  & גו היא בצורת ההגשה שלו- מוס לשיער, שאינו שמנוני, מתייבש מהר ונשטף בקלות בחפיפה. המוס אינו מורגש על השיער, כך שהילד/ המטופל יכול להישאר איתו יום שלם, מבלי להרגיש שיש חומר על השיער או לילה שלם (בזמן השינה) מבלי ללכלך את המצעים.

למוס הדרין אנד גו יעילות קלינית מוכחת בהשמדת כינים וביצי כינים. הוא אינו מכיל חומרי הדברה ומשמיד את הכינים בעזרת מרכיב חדשני בתחום הנקרא Activdiol. מרכיב זה ממיס את השכבה השומנית העוטפת את הכינים ומשמיד אותן.

המוס אינו דביק, נמרח בקלות על השיער ומתייבש במהירות. הוא חסר ריח לוואי, ידידותי לעור הקרקפת ומתאים לשימוש כבר מגיל חצי שנה. יש לחזור על הטיפול לאחר 7 ימים.

מוס הדרין אנד גו מצטרף לסדרת מוצרי הדרין היעילה והוותיקה,  אשר נותנת מענה למגוון צרכים בטיפול בכינים:  הדרין ONCE ג'ל –להשמדת יעילה של כינים וביצי כינים  בטיפול בן 15 דקות  והדרין Once בתרסיס – לשיער ארוך ו/או מתולתל.

ניתן להשיג את מוס הדרין בכל רשתות הפארם ובבתי המרקחת

כמות: 100 מ"ל
מחיר: 82 שקלים

לאתר הדרין: www.hedrin.co.il