אביב הגיע, קרח בא!


חברי תכנית מגיע לך יותר של ישראכרט זוכים ליהנות זו השנה השנייה ברציפות מאביב קר ולוהט – עולם שלם של אתרים ומיצגים עשויים כולם קרח, ממתין להם בירושלים.

התערוכה הזוכה לפופולאריות רבה בעולם, מעניקה מבט מקרוב אל נופיהם המרהיבים של סין, יפן והודו, על  אתרים מפורסמים כמו  החומה הסינית, הפגודה ביפן והטאג׳ מאהל שבהודו. בנוסף יוצג מטוס עשוי כולו קרח, ממנו ניתן להשקיף על נופיה הקסומים של ירושלים המפוסלת בקרח. כמו"כ, ניתן לצלול לעולם צבעוני ומופלא של יערות, מנהרות, גשרים ומבוכים מקרח ולצפות בחיות כמו פנדה, צ'יטה ומוצגים נוספים מסמלי המזרח הרחוק.

התערוכה ממוקמת במתחם הרכבת בירושלים בתוך קומפלקס ייחודי השומר על הטמפרטורה הרצויה. הקומפלקס הינו בגודל 1,500 מטר ויובא במיוחד מבלגיה, יחד עמו  הוטסו לארץ עשרות אמנים סיניים, פסלים, מעצבים ובנאים שמתמחים בפיסול בקרח שמיוצר במכונות ענק שנרכשו במיוחד לצורך זה ע״י עיריית ירושלים וחברת אריאל.

חברת ישראכרט המעניקה את חסותה לתערוכה הנערכת בשיתוף עיריית י-ם וחברת אריאל מעניקה לחברי תכנית 'מגיע לך יותר' כניסה לתערוכה ב-40 שקלים בלבד.

 ההטבה תקפה עד לתאריך כ׳ אייר 30/4/2013. להזמנת כרטיסים: בימות *6226 (יש למסור את קוד הקופון המופיע בעלון ההטבות המצורף לחשבונית החודשית). חשוב לציין כי הטבות אלו ניתנות לחברי המועדון בנוסף לאלפי ההטבות הקבועות הניתנות דרך קבע ומפורטות בחוברת ההטבות השנתית.