אוזניות או לא להיות אוזניות WirelessROXJabra החדשות לא צריכות שקעים וכבלים על מנת להישמע נהדר, הן מתאימות בצורה מושלמת לאוזן ומסוגלות לעמוד בכל חווית אקסטרים


חברת Jabra משיקה בארץ ובעולם את ה-ROX, אוזניותאלחוטיות HiFi בטכנולוגייתDolby Digital Plusלחווייתסאונדמושלמתשלמערכתקולנועביתית. מבנה האוזניות מבוסס על מבנה הזהה לאוזניות ה־In-Ear של מוסיקאים מקצועיים, עם באס עוצמתי ואיכות סאונד בלתי מתפשרת.

האוזניות חזקות במיוחד ומותאמות לאנשים בתנועה – הן עשויות מפלדה מחושלת, בעלות מבנה אמידות במים ובאבק, וכוללות מגנטים ייחודייםהמאפשרים תליית האוזניות והחוסכים באנרגיה כאשר האוזניות אינן בשימוש. הן מעוצבות לנוחות ממושכת, קלות משקל (19 גרם בלבד) ומותאמות ארגונומית לכל משתמש ע"י 4 מתאמי סיליקון בגדלים שונים ו-3 מתאמים לפעילות ספורטיבית המגיעים עם האוזנייה. נתונים אלו ועוד זיכו את אוזניית ה־ROX בפרס ה-CES לחדשנות בעיצוב ובהנדסה.

להעצמת החוויה נוצרה ל־ROX אפליקציה ייעודית, ה-Jabra Music, המאפשרת התאמה אישית של חוויית השמע, כולל יצירת רשימות שמע, שיתוף עם חברים, סנכרון מלא מול רשימות ה-YOUTUBE של המשתמש ופונקציה גרפית של אקולייזר ממבחר קבוע או בהתאמה אישית.

האוזניות מתאימות לכל סוגי הנגנים והסמארטפוניםובעלות מיקרופון מובנה לניהול שיחות הכולל מסנן רעשים לשיחה נקייה ופונקציית השתק שיחה בגוף האוזנייה.

לאוזניה מערכת מגנטים המאפשרת הצמדה של שני חלקי האוזניה בסיום השימוש ומנגנון ייחודי המנתק את צריכת הזרם בזמן שהמוצר לא בשימוש ומאפשר שעות שימוש רבות ללא טעינה (חסכון סוללה) ,

העלות מומלצת לצרכן (כולל מע"מ):599ש"ח

 

אוזניתJABRA ROX מושקת בימים אלה ברשתותבסט מובייל, KSP,אל"מ דיוטי פרי,באתר www.bconnect.co.ilואצל המשווקים המורשים בישראל.