אמבט מוזיקלי לילדים


  

לראשונה, אין צורך להניח את האייפון בקרבת הכיור ולחשוש לגורלו שיירטב או לקוות שהמוזיקה הבוקעת מהמחשב שבחדר הסמוך נשמעת מספיק טוב. במרכז ראש הטוש הסיליקוני שמבית Kohler, מותקן רמקול מגנטי נשלף שמתחיל לפעול עם פתיחת המים, ואותו ניתן לסנכרן עם הפלייליסט של הסלולארי, נגן המדיה ואף מהמחשב באמצעות טכנולוגיית ה-bluetooth (עד 32 מטרים).

 

כמו כן, הודות לחיבורו המגנטי, ניתן להסיר את הרמקול מראש המקלחת ולהשתמש בו בנסיבות ומקומות אחרים כדוגמת פיקניק משפחתי בבוקר שבת ולשדרג את חוויה עם עד 7 שעות נגינה. בנוסף, ניתן לטעון את ה-Moxie, שכולל בטריית ליתיום חזקה במיוחד, בקלות דרך USB, וכיוון שהוא עשוי סיליקון הוא פשוט לניקוי ומסייע במניעת הצטברות מינרלים.

מחיר: 1,120 ש"ח 

להשיג בלעדית ברשת "חרש" 

www.harash.co.il

"חרש" הינה אחת מהחברות המובילות והותיקות בישראל לעיצוב פנים בתחום הבניה ושיפוץ בתי מגורים ומבני ציבור, עם ותק של למעלה מ-60 שנים. החברה מציבה סטנדרטים חדשים המבוססים על מגוון רחב של עיצובים  ומותגים בינלאומיים לצד הקפדה על חווית שירות אישית. תחומי הליבה בחרש הם ריצופים, חיפויי שיש ואבן, פרקטים, חדרי אמבטיה, כלים סניטאריים, ריצופי חוץ ואביזרים. לחברה כ-13 סניפים ברחבי הארץ.