"ארבעה בחורים עם פוני "- "הביטלס" – בהיכל אמנויות הבמה הרצליה‎



לרגל חגיגת סוף עונת 2011-12 של היכל אמנויות הבמה הרצליה ובמסגרת סדרת "קלאסיקה לכל המשפחה" יארח ההיכל את המופע "ארבעה בחורים עם פוני" – "הביטלס" במסגרת סדרת "צלילי קסם" בהנחייתה ועריכתה של ניצה שאול.

"צלילי קסם" היא סדרה מיוחדת במינה שמגישה את סיפורי הילדות של גדולי המלחינים בכל הזמנים. מעלה הפקות מלאות עם שירה, ריקודים ומוסיקה חיה על סיפורי ילדותם של גדולי המלחינים, בגובה העיניים ובמרחק נגיעה.

במופע "ארבעה בחורים עם פוני" – "הביטלס" מגישה ניצה שאול
את סיפורה של הרביעייה הבלתי נשכחת – "הביטלס", הלהקה ששיגעה את העולם, ושניים ממלחיניה המופלאים לנון ומקרטני – מהיוצרים המוערכים ביותר בתולדות המוסיקה.

23.7.12 בהיכל אמנויות הבמה הרצליה

ג'ון לנון ופול מקרטני נולדו בעיר הנמל ליברפול. לאחר שהוריו נפרדו, ג'ון גדל אצל דודתו האהובה מימי שלימדה אותו לקרוא בגיל צעיר ולקחה אותו פעמיים בשנה לקולנוע! כבר בגיל 7 הוא פרסם אוסף של שירים וסיפורים. הכלי הראשון עליו ניגן היה הבנג'ו. בשכונה ליד, פול מקרטני הקטן ניגן על פסנתר וחצוצרה. הוא איבד את אימו בגיל צעיר, אירוע שדחף אותו בעוצמה רבה למוסיקה. השיר הראשון שכתב "אבדתי את נערתי הקטנה" היה בעצם על אמו מרי.

ניצה שאול מספרת על ליברפול ולונדון בשנות השישים ומעלליהם של ארבעה בחורים שהפכו לאגדה. הכל התחיל כשלנון פגש את מקרטני והתרשם מהופעתו ומיכולתו לנגן בגיטרה. במרוצת הזמן, הצטרפו לצמד ג'ורג' האריסון ורינגו סטאר ויחד, הפכו  לרביעייה הפופולארית ביותר בכל הזמנים.

במופע יבוצעו מיטב הלהיטים של הביטלס החל מ"צוללת צהובה" ועד "פני ליין",
בהשתתפות להקת הרוק "אומהגומה": עודד תמסוט-שירה וגיטרה חשמלית, אופיר בז-שירה וכלי הקשה, נעם זלט בס ושירה, ארז עופר קלידים,


רקדנים סלונים בין לאומיים מ"סטודיו 13": אלקסיי ואירינה בגנצב, דימיטרי וסווטלנה חודקוב. כוריאוגרפיה: אלקסיי ואירינה בגנצב. עיצוב תפאורה ותלבושות: אורלי לומברוזו.


ניצה שאול על המופע: "ילדים מוכנים לקבל כל סוג של מוסיקה, מחול ואמנות פלסטית במידה וישכנע אותם באמינות שלו. הם מרגישים בחוש בריא, באינטואיציה – אפילו בגיל הרך שמופע אמנותי בכל פורמט שהוא: חי, טלויזיה, קולנוע או מולטימדיה – מעשיר אותם ומרומם את רוחם.


23/7/12, יום שני , שעה 17:30 בהיכל אמנויות הבמה הרצליה
ז'בוטינסקי 15 הרצליה
טלפון להזמנת כרטיסים: 1-700-70-29-29
www.hoh-herzliya.co.il