בילוי לכל המשפחה: מסלול מרוצים חדש למכוניות שלט רחוק  


1

ילדים ומבוגרים מוזמנים להגיע עם רכביהם מהבית או לשכור במקום רכב מבין דגמי מרוץ תואמיBMW, פרארי, מוסטנג ועוד..

 

"קונטרולפריק" הוא מסלול מרוץ מכוניות על שלט רחוק בקניון קריית אונו. לדגמי מכוניות מרוץ הטסות על המסלול במהירות של 5 מטר בשניה, שפותחו בשיתוף של חברות רכבי ספורט אמיתיים, בסגנון פרארי אנזו, ב.מ.ווM3, אאודי TT, פורד מוסטנג ועוד.

 

ניתן לכוון את מהירות הנסיעה, ההיגוי ועוצמת הבלימה לפי מיומנות הנהג. כך שנהגים חדשים יוכלו להפחית את רמת האקסטרים בסיבובים הראשונים.

 

לאורך המסלול משולבים חיישנים העוקבים אחר ביצועי הנהגים ובדומה למשחקי מחשב מכריזים על קצב התקדמות המרוץ, תוך כדי ניהול רשימות של ביצועי הנהגים.

 

לדברי צחי אגיוף ממייסדי המסלול, המיזם משלב חנות קונספט של דגמי מכוניות על שלט רחוק. כך שהמבקרים יכולים לנהוג בצי כלי הרכב הציבוריים במקום, או לרכוש רכב פרטי מדגמים שונים כדי להתחרות מול קהל מזדמן.

 

ניר שפריצר מבעלי קונטרול פריק מוסיף, שחלקבלתינפרדמהתחביב הואללמודכיצדהרכב בנוי ולתקןתקלותבמידת הצורך. אנו מעבירים הדרכות פרטניות המלמדות כיצדהרכבים בנויים. כיצד להשיג חלפיםלשדרוגמראה הרכב ושיפוריכולותיו.

2

"קונטרולפריק" פועלים בקניון קריית אונו, קומת חניון 2-  , עלות מרוץ נעה בין 8 ל-15 שקל, החניה חינם. שעות פתיחה, א'-ה': 9:30-22:00, ו' וערבי חג: 9:30-15:00, שבת: שעה לאחר צאת השבת – 23:00

 

פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון 050-3165076 ופייסבוקwww.facebook.com/controlfreakrc