בפריז,בניו יורק ובקייב: חג סוכות יהיה מהודר יותר בתשע"ב – "הדר 4 מינים": בכל העולם היהודי


רק חודשיים אחרי שהושקה בהדר ערכת היודאיקה היוקרתית לנשיאת ארבעת המינים, היא כובשת את  העולם היהודי בסערה! מאות יהודים בארץ ובריכוזים היהודיים בעולם המעוניינים להדר במצווה כבר רכשו  המוצר הייחודי. מתברר שגם כלות צעירות החליטו מה תהיה המתנה לחתן לסוכות, פניות רבות מגיעות ממקומות אקזוטיים בעולם בהם מתקיימים חיים יהודיים באמצעות מרכז הזמנות מקוון. חברת 'כנפות הדר' שמשווקת את הערכה החלה לשלוח את הזמנות לריכוזי חב"ד, ואל רחבי הגולה.

מיליוני יהודים בעולם מקיימים את מצוות חג הסוכות בעזוז ובשמחה, אך מוצאים עצמם מתמודדים עם נשיאת מגוון פריטים בדרך אל בית הכנסת. (לולב, קופסת אתרוג, טלית, סידור). "קיים סרבול בנשיאת מספר רב של דברים, ומטבע הדברים קשה לשמור כראוי על ארבעת המינים בימי החג, שלא לדבר על שמירת הדרם", מסביר היזם ומי והעומד מאחורי הערכה החדשה.

"פטנט הדר 4 מינים מאפשר לאחד את ארבעת המינים לערכה מהודרת אחת, לשמור עליהם לאורך זמן ולהכניסם יחד עם הטלית וסידור התפילה אל תוך מנשא מכובד ונח…". הערכה קיבלה את ברכתם של גדולי הפוסקים בישראל שברכו על המוצר המאפשר הידור מצווה.

את הייצור ושיווק הערכה  מבצעת חברת "כנפות הדר", חברה בינלאומית המייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי יודאיקה ייחודיים. החברה רשמה פטנט עולמי על מארז הדר 4 מינים והינה בעלת הזכויות הבלעדיות לייצור ושיווק המוצר החדשני. לא מן הנמנע שלאחר החג, תשמש הערכה הייחודית גם כפריט יודאיקה מרשים ויוקרתי המכבד ומקשט את בית הכנסת בזמן התפילה, את הסוכה בימי החג ואת הבית היהודי בכל ימות השנה.

ערכת הדר 4 מינים מיוצרת ומשווקת במספר דגמים :

  • 'מלכות' מכסף טהור
  • 'תפארת' בציפוי כסף
  • 'יהלום' בציפוי ניקל יוקרתי ומעוצב
  • 'ספיר' בציפוי ניקל

המחיר  – החל מ – 299 ₪ לדגם ספיר

את המוצרים ניתן להשיג בחנויות היודאיקה המובחרות, באתר החברה
או במשרד הראשי  09-7885379