האופרה "בסטיין ובסטיינה" – מאת וולפגנג אמדאוס מוצרט


סדרת " צלילי קסם" של בית האופרה – המשכן לאמנויות הבמה ת"א,

בהנחייתה ועריכתה של ניצה שאול היא סדרה מיוחדת במינה שמגישה את סיפורי הילדות של גדולי המלחינים הקלאסיים. מעלה הפקות מלאות עם שירה, ריקודים ומוסיקה חיה על סיפורי ילדותם של גדולי המלחינים, בגובה העיניים ובמרחק נגיעה. הסדרה חוגגת את העונה ה- 13.

המופע הקרוב בסדרה "צלילי קסם" מספר על האופרה אותה כתב מוצרט בהיותו בן 12 בלבד. .

בתאריכים: 11-13 במאי בית האופרה- המשכן לאמנויות הבמה ת"א


ניצה שאול ערכה ומגישה את אופרת הילדים של מוצרט "בסטיין ובסטיינה" בבימוי מלא, בעברית, בתרגומו של מיכאל אייזנשטדט.

ניצה שאול על מוצרט: "מחקרים גילו שתינוקות אוהבים להקשיב למוצרט ובמיוחד לקונצ'רטי לכלי נשיפה מעץ  שלו כמו חליל קלרינט וכו'. האמת של מוצרט עוברת דרך 400 שנים הישר ללבו של הילד. למוסיקה קלאסית יש עוצמה מיוחדת במינה, במלודיה, בהרמוניה ובמורכבות שלה אותה הילדים מזהים מיד. האזנה פעילה למוסיקה משפרת את החשיבה, מעוררת יצירתיות ומעודדת הפגנת רגשות. אבל חשוב יותר מכל- המורכבות במוסיקה קלאסית מציתה את הדמיון ואת כל החושים"

בהשתתפות: הסולניות שירה פטשורניק וליהי קורנובסקי (בתפקיד בסטיין ובסטיינה), טומיליו מינץ, תום וקסל, אדוה קידר ואנה קליינר -להטוטנים מהסטודיו של ערן לביא. מעצב תנועה ובמאי קרקס: ערן לביא. מעצבת תפאורה ותלבושות: אורלי למברוזו, איתן שמייסר: פסנתר והדרכה מוסיקלית, פסנתר: אודליה סבר, רביעיית המיתרים- כינור: ז'אנה גנדלמן, כינור: אולגה שטרן, צ'לו: רז כהן, ויולה: עמית לנדאו.

יום שלישי  11.5.10 בשעות: 17:00 ו- 18:30,

יום שני 12.5.10 בשעות: 17:00 ו- 18:30,

יום חמישי 13.5.10 בשעות: 17:00 ו- 18:30.

מחיר כרטיס: 85 ₪, משך המופע: כשעה

טל להזמנת כרטיסים: 03-6927777

בית האופרה – המשכן לאמנויות הבמה, שד' שאול המלך 19 ת"א

ניתן לרכוש כרטיסים גם באתר האינטרנט:

www.israel-opera.co.il