הוצאת פלדהיים ורשת חנויות פלדהיים מכריזות: שבוע הספר מוארך!


השבוע נגמר, המבצע נמשך: הוצאת 'פלדהיים' ממשיכה עם מבצעי 'שבוע הספר' על מגוון ענק של ספרים בכל התחומים.

מאות ספרי ההוצאה נמכרים במחירים מיוחדים, ברשת 'פלדהיים' ובכל חניות הספרים. במקביל, עקב ההיענות הרבה, ממשיכה ההוצאה את מבצע "קטלוג הפרס" מבצע חידוני נושא פרסים.

הוצאת 'פלדהיים' מגיעה לחנויות הרשת עם כותרים חדשים, ספרי קריאה, ספרים לילדים וספרות תורנית ענפה.

שני ספרים חדשים לילדים ונוער מבית 'פלדהיים':


היורשת – ברכה רוזמן

סיפור מרגש טמון בין דפי הספר החדש, היורשת. תאונת דרכים טראגית הופכת בבת אחת שלושה ילדים בני משפחה אחת, ליתומים. לורן, נערה בת 15 כעוסה וממורמרת צריכה לעזוב את שכונת בברלי הילס ואת אורח החיים החילוני, על מנת לעבור לבית הדודה הדתית והבלתי מוכרת בשכונת ברוקלין החרדית, כפי שקבעה הצוואה של הוריה. החום והאהבה של דודה סופי מסייעים לג'ואי האח הצעיר ולקייטי הקטנה, רק בת חמש להסתגל באיטיות לשינוי הפתאומי, אבל הכאב של לורן עמוק מדי מלהכיל.

אני לא מסוגלת, אימא. אני לא מסוגלת!" היא בכתב בקול.

"למה הייתם צריכים למות? היינו משפחה כל כך שמחה. איך יכולתם לעזוב אותנו ולשלוח אותנו רחוק כל כך?"

הסופרת ברכה רוזמן, מגוללת בכישרון רב מסכת חיים לא קלה, התמודדות ושינוי מודע של צביון חיים. מה יגרום ללורן, בסופו של דבר יגרום לשנות נקודת מבט ואיך זה ישפיע על התפתחות עלילה עד לסיומה המפתיע?

היורשת – מעניק לקורא שעות של קריאה מרגשת גדושה במתח ומסרים חינוכיים עכשוויים. הוא  כתוב בסגנון קולח ומרתק ומספק לקורא חווית קריאה מסוג שונה לגמרי.

מחיר ברשת חנויות פלדהיים: 59 ש"ח

מה פתאום?! – נעמי שיאון

ספרים לילדים רכים ניחנים בהמון צבע, איורים תמימים וזכים ואופטימיות רבה. למעשה, לטקסט משקל משני בחוויה של העולל הצעיר. ספר חדש לגיל הרך בשם "מה פתאום?!", שיצא לאור ערב הקריסה אך משווק כעת, מביא את חווית הדפדוף למקום אחר ומהנה. האיורים החמודים של מרגלית שטרנברג משתלבים ומעצימים את הכתיבה המשעשעת של נעמי שיאון.

"ילד אחד ושמו יעקב, ביום רביעי צעד ברחוב, הלך ושר לעצמו מנגינה ופתאום– מה הוא רואה בגינה?". השורות המחורזות, מתארות עולם סקרני של גילוי הבריאה. הספר מקנה ידע חשוב ומעשיר את עולם המושגים של הפעוט. "מה פתאום?!" יגרום לילדכם לצחוק, להבין, ואפילו לנסות לעוף, לקפוץ, לדהור ואולי בכלל לזוז?

תנועה, עניין ועולם של צבע דמיון מרהיב ממתינים לילדי הגיל הרך.

מחיר ברשת חנויות פלדהיים: 34 שקלים