הזמנת ספרי לימוד מראש ואסיפתם ישירות מהסניף


צומת ספרים לוגו

רשת "צומת ספרים" נערכת לשנת הלימודים הקרובה עם מחלקות ואביזרים מיוחדים שיסייעו להורים ולילדים בהכנות לשנת הלימודים הבאה. השנה, במסגרת שירות "מורידים את הספרים מהראש", תאפשר הרשת לקונים להזמין את רשימת ספרי הלימוד מראש באמצעות מייל או פקס ולקבל את הספרים ארוזים ומוכנים בסניף הקרוב לביתם. השירות שזכה להצלחה רבה בשנים הקודמות, חוסך זמן ומשאבים רבים עבור ההורים והילדים והוכח כמועדף במיוחד על ידי הלקוחות. כמו כן, תציע הרשת הנחות על כלי כתיבה וציוד חזרה לבית הספר במטרה לספק להם שירות כולל ומלא.

 

בנוסף, תציע הרשת בסניפים נבחרים מכירה וקניה של ספרי לימוד משומשים המחלקות יציעו את כל ספרי הלימוד הנדרשים בכל בתי הספר בארץ, מכיתה א' ועד כיתה י"ב. כמו כן, מציעה צומת ספרים לבתי הספר מכירה מרוכזת של ספרי לימוד, שם יוכלו ההורים לרכוש את הספרים על פי רשימת בית הספר.

 

אבי שומר, מנכל צומת ספרים: "אנו מבינים כי מלאכת קניית ספרי הלימוד עבור ההורים יכולה להיות לעיתים מתישה. ולכן גם השנה, החלטנו להעניק להורים מגוון רחב של אפשרויות לקניית ספרי לימוד, בהנגשה ופישוט תהליך הקנייה."

 

בנוסף, תציע הרשת מאות חוברות למידה לקיץ לכל הגילאים במגוון קטגוריות כגון מתמטיקה, אנגלית, לשון ועוד במבצעים אטרקטיביים הכוללים הנחה של 50% על החוברת השנייה בכל קניית חוברת עבודה, ממגוון החוברות המשתתפות במבצע.

לשירות "מורידים את הספרים מהראש" ניתן לשלוח מייל לכתובת limud@tzomet-sfarim.co.il או לפקס  במספר 08-9236566.