ה"טרמינל" במעלית הזמן ירושלים מציע מגוון מסעות רב – חושיים בחופשת הקיץ


באוגוסט יוארכו שעות הפתיחה

המבקרים ב"טרמינל" יהנו מ20% הנחה בכניסה למוזיאון  מורשת בגין

ה"טרמינל" במעלית הזמן ירושלים, מציע לרגל החופש הגדול, בילוי משפחתי במסעות רב חושיים בתלת מימד, המשלבים בילוי עם ערך חינוכי מוסף. כמו כן, יוצא בשיתוף פעולה עם

מוזיאון בגין, במסגרתו כל מי שיבקר בחודשים יולי-אוגסט ב"טרמינל" ויציג כרטיס כניסה, יהנה מהנחה של 20% בכניסה למוזיאון בגין.

למבקרים ב"טרמינל" בירושלים מוצעים המסעות הבאים:

"הודו המדהימה" הוא מסע גיאוגרפי, היסטורי ותרבותי בהודו, הכולל גם את סיפורו המרגש של הטאג' מאהאל באגרא הידוע כאחד משבעת פלאי תבל, בכיכובו של אנופאם קאר השחקן ההודי הנודע.

"מסע בגוף האדם" המסע לוקח אותנו אל אחד מפלאי הבריאה- גוף האדם. בעזרת אינפו- קפסולת מצלמה חיננית, אנו נכנסים אל תוך גוף אשה וסורקים אזורים שונים בגוף. מתחילים מהאוזן ומשם היישר אל המוח.

"מסע ביקום" הינו מסע מרתק עד לקצות היקום המוכר לנו כיום, כולל תופעות נדירות בחלל כמו חורים שחורים מחד וחלקי ננו מאידך. חלק מהצילומים הופקו במיוחד בסיוע נאס"א, סוכנות החלל האמריקאית וה –BBC.

בנוסף, הסרט "מעלית הזמן ירושלים" (בדו מימד).

מעלית הזמן שהוקרן בהצלחה רבה גם באפקוט סנטר (דיסניוורלד ארה"ב) עושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של ירושלים. העיר ואנשיה קמים לתחייה על גבי 3 מסכים בו זמנית, במסע בכיכובו של חיים טופול ומזמינים את הצופים לחוות את תולדותיה במהלך  3,000 שנה.

הכניסה מגיל 5 ומעלה.

מוזיאון בגין מציע מסע אורקולי ייחודי וחוויתי בעקבות חייו של מנחם בגין, ראש הממשלה השישי של מדינת ישראל.

המוזיאון לוקח את המבקרים למסע בזמן אל כמה מן הארועים המכוננים והבולטים בתולדות מדינת ישראל, זאת באמצעות סרטים דוקומנטריים ומומחזים, פריטים נדירים, תפאורה ייחודית ופס קול עוטף.

הביקור במוזיאון בסיורים מודרכים ובתאום מראש בלבד.

טלפון להזמנות במוזיאון בגין 02-5652011 (בתיאום מראש).