הלילה הלבן של תל־אביב-יפו יום חמישי, 26 ביוני 2014 אירועים לילדים ולכל המשפחה


 

"מקהלה עליזה"

גינת התקווה, בשעות 18:30 – 19:30

מקהלה עליזה, אדון חרדון, רכבת ההפתעות, פרפרים מכל מיני צבעים, איזה חג לי, בואו נעשה שלום קטן…

חוויה תיאטרלית המבוססת על שירים מאת לאה נאור: שלושה ילדים מגיעים לחצר גרוטאות שם הם פוגשים ב"חנן ענן" ויחד לומדים עד כמה חשובה החברות ושיתוף הפעולה ביניהם.

כתיבה ובימוי: רענן פררה ומשה בן שושן ׀ מוסיקה: נורית הירש, נחום היימן, קובי אשרת, משה וילנסקי, עוזי חיטמן, ׀ עיבודים: שי אלון ׀ תפאורה: יובל כהן ׀ תלבושות: לאה שץ  ׀ כוריאוגרפיה: יעקב תמרי ׀ תאורה: חיים בארי ׀ שחקנים: שרון צור, נירית אהרוני/סתיו שרים, הילה רביב, אורן כהן ׀

"קוויני מיני"

גן הפסגה, יפו העתיקה מ- 18:30

מופע משירי להקת קווין לילדים ולהורים

 

ילד פעם

גן קריית ספר – יהודה הלוי 18:30 – 19:30

מופע מוסיקלי הכולל שירים חדשים, אבל כמו של פעם, לילדים וגם למבוגרים יותר, אך עדיין ילדים בלב.

לי גאון – שירה ׀ אורי וינשטוק – שירה ופסנתר ׀ גבי סידון – שירה ׀ אייל הלר – גיטרות ושירה ׀ מתן אפרת – תופים ׀ גיא ברתור – בס ׀ סלעית להב – חליל ׀ דניאל יערי – סאונד.

בייבי אוריינטל

גינת השרון (גן החשמל) 18:30 – 19:30

הפרויקט המוסיקלי המשובח לילדים ולכל המשפחה מעניק צלילים של מוסיקת עולם לשירי הילדות המוכרים והאהובים! "מקהלה עליזה", "אני אוהב שוקולד", "יוסי בכינור", "פזמון ליקינטון", "ואלס להגנת הצומח" ועוד.

אילן בן עמי – עוד ׀ אלון אוחנה – קלידים ׀ עדי רנרט – אקורדיון/ קלידים ׀ יעקב מירון – כלי נשיפה ׀ קובי הגואל -כלי הקשה ׀ יעל אופנבך – כלי הקשה ׀ ליאורה יצחק – שירה ׀ זהר עזרא – שירה.

 

חברים על הגשר

גינת דובנוב, בשעות 18:30 – 20:00

שני חברים הכי טובים בעולם: במשך היום הם עוזרים זה לזה בעבודה, ובערב שותים יחד כוס תה בחצר וצוחקים. יום אחד מתפתח ויכוח מאד גדול בגלל דבר מאד קטן, ושני החברים רבים ריב נוראי שבעקבותיו הם לא רוצים לדבר או אפילו לראות זה את זה לעולם. בדיוק אז מגיע לכפר נגר חביב וחכם ובזכותו הם לומדים בדרך מפתיעה שחברות היא הדבר הכי חשוב ולא שווה להרוס אותה בעד שום סיבה, גדולה או קטנה. תיאטרון אורנה פורת לילדים

מחזה: גיל צרנוביץ ומיטל סלקמון-רטן ׀ בימוי: גיל צרנוביץ  ׀ שחקנים : איתי פלג, איציק כהן.

 

 

 

גלי

גן מאיר, בשעות 18:00 – 19:00

גלי היא ילדה אופטימית, מלאת דמיון ואוהבת טבע. לקראת עלייתה לכיתה א' היא מאד מתרגשת ומשתפת בתחושותיה את חבריה הטובים: דני השכן, הברוש, הנחליאלי ובעלי החיים בגינה. יחד איתם יוצאת גלי למסע קסום, חלקו בדמיונה, בו היא מתמודדת עם המחשבות והפרפרים שבבטן לקראת מה שצפוי לה במקום החדש, בבית הספר. במהלכו גלי לומדת מחבריה את המשמעות של חריצות, דבקות במטרה, סבלנות ואמונה בעצמך.

במחזמר משולבים שיריו המוכרים והאהובים של אהוד מנור: לעולם בעקבות השמש, ברוש, אחותי הקטנה, גלי, חוטים של גשם, נחליאלי, מי אוהב את השבת ועוד. תיאטרון אורנה פורת לילדים.

כתיבה, בימוי וכוריאוגרפיה: עופר שפריר ׀ מילות השירים: אהוד מנור ׀ ניהול מוסיקלי ועיבודים: אמיר לקנר ׀

100 שנים להולדתו של מנחם בגין

אירוע לכל המשפחה

פארק מנחם בגין (דרום) 21:00 – 23:00

 

שמו של מנחם בגין חקוק בתולדות האומה כאחד המנהיגים הדגולים של העם היהודי במאה העשרים. בגין לקח חלק במאבק לעצמאות המדינה, תרם וחיזק את היסודות הדמוקרטים של המשטר במדינת ישראל, פעל למען עקרון עליונות המשפט, ביטל מחיצות חברתיות והעצים את האחדות בעם, כונן את הסכם השלום הראשון, פעל למעבר המשק לשיטת שוק חופשי ולמען פרויקטים חברתיים משמעותיים כגון פרויקט שיקום שכונות, חוק תיכון חינם וחוק הבטחת הכנסה. בנוסף הוביל מבצעי בטחון משמעותיים.

לציון 100 שנים להולדתו של מנחם בגין, יערוך מרכז מורשת בגין בשיתוף עיריית תל-אביב-יפו, אירוע גדול ומסכם של "שנת המאה".

 

בשעה 18:30 מופע של מיקי – בדרנית הילדים

 

החל מ- 17:30, הפנינג כיף לילדים, מתקנים מתנפחים ושלל הפעלות

 

מתחם מידע וייעוץ – במהלך הערב יעניקו ארגונים ועמותות לקהל הרחב מידע וייעוץ בתחומי הבריאות, הכלכלה, סיוע משפטי, רווחה ועוד.

תחרות הרובוטיקה שלFirst  

תיכון עירוני א' לאמנויות, רחוב שפרינצק בשעה 18:00 – 23:00

מודל קטן של תחרות הרובוטיקה של First, במסגרתה ינהלו התלמידים טורניר של משחק כדור בין רובוטים שהם בנו בעצמם. בהשתתפות קבוצות הרובוטיקה של התיכונים תיכון חדש, עירוני ד', הנדסאים וביאליק רוגוזין

תחרות הרובוטים של First מציבה בפני קבוצות תלמידים ומדריכיהם אתגר של בניית רובוטים המסוגלים לשחק משחק ספורט תחרותי. הרובוטים מתחרים בטורניר שבסופו מקבלות הקבוצות ניקוד ופרסים על מצוינות בביצוע, בעיצוב, על רוח הקבוצה, מקצועיות, בגרות וכן על היכולת להתגבר על מכשולים.

ארגוןFirst  (ראשי התיבות של For Inspiration and Recognition of Science and Technology) פועל ללא מטרות רווח לחשיפת לצעירים בפני הזדמנויות בתחום המדע, הטכנולוגיה וההנדסה.

מה יפים הלילות בשוק התקווה – אירוע הפתיחה של הלילה הלבן

שוק התקווה, בשעות 16:00 – 21:00

הדוכנים, החנויות ובתי הקפה ייצבעו בגוונים מרהיבים של מוסיקה, קצב ותאטרון רחוב. רקדני קפוארה, מתופפים ברזילאים, הולכי קביים, פסלים חיים ודמויות מעולם השוק, העיר והדמיון. הופעות מוסיקליות על במות ולאורכו של השוק. האירוע מתקיים בשיתוף בנק הפועלים