המונדיאל מגיע למקדונלד'ס


לקראת גביע העולם בכדורגל, אריזות הצ'יפס הנודעות של מקדונלד'ס משנות פנים באמצעות שניים עשר אומנים  מכל העולם. בניהם אמנים מאוסטרליה, ברזיל, קנדה, סין, צרפת, גרמניה,יפן, רוסיה , ספרד , דרום אפריקה, בריטניה וארצות הברית. כל עיצוב הוא יצירת אמנות נועזת המשקפת את ההתרגשות, התשוקה ואהבה של אנשים למשחק הכדורגל.

היצירות נבחרו עפ"י מחקר צרכנים וקריטריונים שעל פיהם האמן נמדד. הצרכנים שהשתתפו במחקר היו הורים, צעירים ללא ילדים, דור המילניום החדש והישן יותר, אשר בפניהם הוצגו 24 יצירות מתוכם נבחרו שתיים עשרה. הקריטריונים שעל פיהם נמדדו האמנים היו: מקוריות, מגוון רחב של סגנונות שדור המילניום יתחבר אליו, איזון תרבותי, ביוגרפיה הישגים מרשימים של האמן ויישור קו עם המותג. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בכל העולם אשר נוגע למיליוני הלקוחות של מקדונלד'ס ואוהדי כדורגל כאחד ב – 118 מדינות. העיצובים פונים לכל הגילאים ולכל התרבויות

האמנים משתתפים בקמפיין הם שונים ומגוונים בעלי טכניקות וסגנונות ייחודים. אחד מהאמנים המעניינים הוא אדוארד קוברה- מברזיל, אשר נולד בפאתי סאן פאולו והחל להתעסק באמנות רחוב בגיל 12. החוויות הייחודיות שעבר בילדותו הובילו אותו להפוך לצייר שהוא היום. ב – 2013  הוא כיסה את הצד המלא של גורד שחקים בעל 18 קומות בציור קיר כמחווה  לאדריכל הברזילאי אוסקר נימאייר, הציור זכה לתשומת לב בינלאומית. זה היהלום שבכתר בתיק העצום והמדהים שלו.

החיבור לתשוקה ליצירתיות והתרגשות למונדיאל מגיע לשיאו במשחק חדשני ומרגש המאפשר ללקוחות מקדונלדס בעולם  להשתתף במשחק כדורגל משל עצמם. McDonald's GOL! הוא משחק (AR) "שהופך למציאות" בטכנולוגיה מתקדמת,אשר סוחף את המשתמשים לעולם שבו הם יכולים ליצור ולשתף את מיטב הגולים שלהם עם חבריהם. את האפליקציה יהיה ניתן להוריד ע"י לינק שימצא על גב האריזה של צ'יפס רגיל, גדול או ענק.

*המשחק יהיה זמין מסוף ומאי ולאורך כל תקופת משחקי המונדיאל, האריזות יוגשו עד גמר המלאי.