הפאזל צועד לעידן האינטראקטיב


"כנעני שיווק" מביאה את הפטנט העולמי החדש במשחקי הילדים – פאזל מולטימדיה

הגירסה החדשנית, מבית היוצר של חברת הפאזלים העולמית המובילה ,Clementoni מפגישה את דור העבר עם הדור הממוחשב של הפאזלים ומבוססת על עולמו הקסום של וולט דיסני

התוצאה: חוויית משחק אינטראקטיבית מאתגרת, הפותחת בפני הילדים אפשרויות והנאות חדשות: לצד צורת המשחק הקלאסית, ניתן להפוך את הפאזל לחידון ויזואלי, למשחק צביעה – ממוחשב או על דף מודפס, ואפילו לשעשוע של יצירת פאזל אישי על פי הדמיון

עכשיו כבר לא צריך להתלבט מה לתת לילד כדמי חנוכה. מחיר היכרות מיוחד לחודש דצמבר – 64.90 שקל בלבד, הופך את הפאזל למתנה המשתלמת ביותר לחג

דרך ארוכה עשה הפאזל מאז הומצא אי-שם במחצית המאה ה-18. הפאזל – תצרף בעברית – שימש בהתחלה כאמצעי לימודי לילדים אך עד מהרה כבש את הלבבות והפך לבילוי פנאי פופולרי לקטנים ומבוגרים כאחד. במרוצת השנים הוא השתכלל, גדל ובשנים האחרונות זכה לשורה ארוכה של וריאציות חדשניות – מפאזל תלת ממדי, פאזל זרחני ואפילו פאזל ריחני ועד כמובן הגירסה הממוחשבת כיאה לשנות ה-2000.

עכשיו מגיעה לישראל הבשורה החדשנית ביותר בתחום הפאזלים – פאזל מולטימדיה, פטנט עולמי מבית היוצר של Clementoni האיטלקית, הידועה כאחת מחברות הפאזלים האיכותיות והמעולות ביותר בעולם. הגירסה החדשנית מפגישה את דור העבר עם דור העתיד של הפאזלים ליצירת חוויית משחק אינטראקטיבית מאתגרת לילדים, הפותחת בפניהם אפשרויות והנאות חדשות.

המשחק הוא למעשה ערכה המשלבת משחק פאזל בקופסה, כמיטב המסורת, וכן תוכנת מולטימדיה עם כרטיסי מצלמה חכמים לשימוש ממוחשב. תוכנת המולטימדיה מאפשרת לילד עוד מגוון צורות משחק נוסף על המשחק הקלאסי. למשל, הפיכת הפאזל למשחק חידון; שימוש בפאזל כמשחק של צביעה – הן במחשב והן על נייר מודפס, ואפילו יצירת פאזל אישי מדמויות ומרקע נתונים כמיטב דמיונו של הילד. כל מהלך ומהלך בגירסת המולטימדיה נקבע בעזרת הצגת הכרטיסים החכמים, המייצגים חלקים שונים בפאזל, מול עינית המצלמה שבמחשב.

הפאזלים החדשים, החל מ-104 ועד 250 חלקים, מבוססים על עולמו של וולט דיסני ומאוכלסים בשלל הדמויות המצוירות האהובות. חברת "כנעני שיווק", בעלת הזיכיון להפצת מוצרי Clementoni בישראל, משיקה בימים אלה את שלוש הסדרות הראשונות: סדרת "הנסיכות", סדרת "מיקי קלאבהאוז" וסדרת "טוי סטורי 3".

השימוש בערכות פשוט, קל להפעלה וידידותי למשתמש הצעיר. ‫תוכנת המולטימדיה ניתנת להורדה ולהתקנה באמצעות קוד גישה וסיסמה שמזין ההורה. מרגע זה ואילך הילד יכול לשחק בצורה עצמאית – או כמובן להזמין אחרים לחלוק עימו את החוויה.

כנעני שיווק: קיימים בשוק למעלה מעשרים שנה  ומאירים את עולם הצעצועים של ילדי ישראל בדמיון ,יצירה חדשנות ושמחה. חברת צעצועים משפחתית המשנה ,בונה ויוצרת את תרבות הפנאי המשפחתית והחברתית המשותפת בישראל. ליצור עולם תוכן קסום לילדים ומבוגרים לבילוי משותף של זמן איכות. המותגים:מותגי על המובילים את עולם הצעצועים עשירים בתוכן וצורה ומבטיחים איכות ,עניין ,התרגשות ויצירה לילדים ומבוגרים כאחד. תחת הגג של כנעני נמצאים עשרות קטגוריות ומאות רבות של מוצרים הממלאים ומזינים את עולם הפנאי של המשפחה בישראל.

המשחק מיועד לגילאי 5-12.

מחיר היכרות מיוחד לחודש דצמבר: 64.90 שקל – במקום 79.90 שקל.

ניתן להשיג ברשתות הצעצועים "טויס אר אס", "הפיראט האדום" ו"כפר השעשועים" וכן ב"כנעני שיווק" – 08-9426321.