חברת B&D – "בטר אנד דיפרנט" מציעה לכבוד הקיץ תרכיזי פרי טבעיים – המיוצרים מ- 100% פרי, ללא כל תוספות, להכנת משקאות בריאים ומרעננים


התרכיזים מיוצרים בשיטת ייצור ייחודית השומרת על הערכים התזונתיים של הפירות, כך שהם מכילים פירות טריים בלבד, ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים או צבעי מאכל. תרכיז התפוחים למשל, המשווק בקופסא במשקל 1,200 מ"ל, מיוצר מ- 19 ק"ג תפוחים טריים.  התרכיזים, העשירים בוויטמינים ובנוגדי חמצון המגנים על הגוף ותורמים לבריאותו הינם מקור מצוין לאנרגיה טבעית וצוננת בקיץ, לילדים ולמבוגרים.

תרכיזי הפרי מוצעים בקופסאות המכילות 1,200 מ"ל תרכיז ומספיקים להכנה של למעלה מ-10 ליטר משקה. התרכיזים מוצעים בקופסאות פח עם מכסה – לסגירה חוזרת (ניתן גם להעביר את התכולה לכלי אחסון אחר). לאחר הפתיחה יש לשמור במקרר.

הוראות שימוש והכנה: מומלץ לנקב את מכסה הפח בשני מקומות מקבילים – כדי לאפשר זרימה קלה ונוחה של התרכיז. יש לערבב חלק אחד של תרכיז עם שבעה חלקים של מים או סודה. ניתן להכין באמצעות התרכיזים משקאות חמים או קרים.

כשרות – בד"צ העדה החרדית.

מחיר: כ- 35 ₪  (לקופסה במשקל 1,200 מ"ל).  

להשיג: עדן טבע מרקט, רמי לוי, אושר עד, יש, יש חסד, זול בשפע, נתיב החסד, חנויות טבע וחנויות מובחרות.

חברת B&D – "בטר אנד דיפרנט" דוגלת בפיתוח וייצור מוצרי מזון איכותיים בשיטות ייצור מסורתיות ובמעורבות מינימאלית של ייצור תעשייתי, בכדי לשמר את הטעם והערכים התזונתיים של חומרי הגלם. מוצרי החברה כוללים דייסות לתינוק, תרכיזי פרי, ממרחים, טחינות, פריכיות, דגני בוקר ועוד. החברה מקפידה על רמת מחירים הוגנת של מוצריה, על אף מחירם הגבוה של חומרי הגלם, כדי לסייע לקהל רחב ככל האפשר להכניס הביתה אוכל בריא.