חנוכה תשע"א יש לאן


  1. 1. מוטל בן פייסל החזן – מחזמר באישור רבנים (פ"ת)

את הסיפור המלא מכירים רבים, כעת נחשפים הילדים והילדות להצגת בידור מעולה, טרגדיה מבדרת משובחת וגדושה בחוויה, חינוכית, ערכית ואף מצחיקה. בהפקה עשירה במגוון גדול ומקורי של תלבושות, תפאורה ועיבודים מוסיקליים. את המחזמר עיבד מנחם גולן, הבימאית היא אורית אוליאל. ההפקה של איילת ריפס שרקחה קומדיה מצחיקה ומחכימה. בהצגה תריסר שחקנים, בתפקידים ראשיים אברי ארבל וחנן לדרמן. המוסיקה מקורית, פרי יצירתו של משה חבקין, הכוריאוגרפיה של אוריה כהן והתפאורה של ג'ק רובינסון. ההצגה זכתה לאישור רבנים ומחנכים.

את מוטל, התיש, פייסי, הקצב ושאר אנשי העיירה הצבעוניים ניתן יהיה לראות בחנוכה הקרוב בע"ה, על במות שונות ברחבי הארץ, וכן בכ"ט בכסלו (06/12/10) בהיכל התרבות המפואר בפתח תקווה, ישיבה נפרדת

לראיון: איילת ריפס – 054/8423201, 052/2613565

  1. 2. טוביה ומקסימום עושים ניסימוס – מופע יחיד  של טוביה רוזנפלד (י-ם, גב"ש)

טוביה רוזנפלד, אחד האומנים המוכרים והמוכשרים ביותר בציבור הדתי, ומי שמזוהה כחצי מהצמד 'אסי וטוביה', פוצח בקריירת יחיד במקביל להשתתפותו בהפקות נוספות לצד אסי וחברים נוספים. המופע האישי, משעשע, חינוכי ומרהיב.

המופע החדש טוביה ומקסימוס עושה ניסימוס מיועד לכל המשפחה. טוביה מתמודד מול מקסימוס השלילי שמייצר ניסים רעים להנאתו. המופע חווייתי ומוזיקלי ואורך כ-55 דקות, במהלכו עוברים טוביה והצופים מסע מרתק, חינוכי ומרגש גדוש בהומור ובדמויות משעשעות. לצורך המופע הוקלטו שירים חדשים, המלווים באפקטים מרהיבים. את המופע כתבה אפרת קליין, במאי: יענקל'ה קליין. המופע טוביה ומקסימוס עושה ניסימוס, יוצג בכל רחבי הארץ במהלך החודשים הבאים.

לראיון: טוביה רוזנפלד – 054/5741380

  1. 3. תערוכת ציורים המטאפיסיקה של האותיות – הרב דיויד לואיס (ירושלים)

בשני מפגשים בחנוכה הקרוב, יציג הרב דיוויד לואיס את אמנותו המוחשית בתערוכה הכוללת את ציוריו ואת משנתו העוסקת באותיות ובמשמעותן. בצילם של הציורים ובאווירה אמנותית,  יעמוד הרב לואיס על משמעות הדבר המדהים והבלתי נתפס, ועם זאת הפשוט בתכלית – סוד האותיות.

ערב הפתיחה וההיכרות הראשון יתקיים בע"ה ביום רביעי, נר ראשון של חנוכה (01/12/10), בשעה 20:00 בשורשים מרכז הרצאות ומפגשים, רח' שמאי 13 ירושלים. את ההרצאות ילווה האמן בקטעי נגינה מקורית וניגונים עתיקים בחליל, חצוצרה ונבל. האירוע בהנחיה וליווי מוסיקלי של חבצלת השרון.

המפגש השני יתקיים בע"ה ביום רביעי (08/12/10) בבית תרבות מנורה (גן ירוק), שכונת ניות (הגעה דרך רח' דוידסון 2).

בערבים אלה יתאפשר לראשונה לרכוש ציורי שמן ואקוורלים. הכניסה חופשית!

לראיון: הרב דיויד לואיס 077/4433012