לוח אירועים בתיאטרון חולון לחודש דצמבר 2014


**שימו לב: בשל תכנית השיפוצים במתחם התיאטרון – ההצגות והמופעים מתקיימים באולמות אחרים בעיר **

תיאטרון

דג מוסר (תיאטרון הקאמרי )
קומדיה ביקורתית מאת מירי חנוך על משפחה בורגנית, בפרבר בורגני. עובדת זרה לא חוקית נהרגת בנפילה מסולם המוביל לחלון לא חוקי, באגף לא חוקי, בביתו של עורך דין בכיר ואשתו. הניסיונות לטשטש את המוות הלא חוקי יביאו את משפחת כספי לעבור שוב ושוב על החוק, תוך כדי שהם מתמודדים עם מה שנקרא חייהם. ימים ספורים נותרו עד לבת מצווה של שירילי וסודות ושקרים יחשפו מעל ומתחת לאדמה. עד החגיגה לא תישאר בבית הזה אבן על אבן. הבמאית עדנה מזי"א עומדת מאחורי ההצלחות של "חברות הכי טובות", "עקר בית", משפחה חמה", "אוי אלוהים", "סוף טוב", "סטמפניו", "רומן משפחתי" ועוד. משתתפים: תפאורה: ערן עצמון, תלבושות: אורנה סמורגונסקי, מוזיקה: אסף תלמודי, תאורה: קרן גרנק, ע. במאי: איריס קרדי. שחקנים: גיל פרנק, אורלי זילברשץ, שירי גדני,טל בלנקשטיין, יואב רוטמן, לורן סביר, נועה שכטר.

יום ד' 24.12.14, שעה 20:30
בית שטיינברג, רח' גבעת התחמושת 21, חולון
מחיר כרטיס – 140 – 65 ₪

אוצר יקר שלי (תיאטרון יהלום ותיאטרון בית ליסין )
קומדיה מאת פרנסיס ובר, הלוזר הנצחי של גאון הקומדיה הצרפתי, פרנסיס ובר ("אידיוט לארוחה"), חוזר בקומדיה החדשה. מובטל נצחי (ששון גבאי), שלא רק שפוטר שוב מעבודתו, גם ננטש על ידי אשתו וידידיו. כשהוא חסר כל, כדי להעלות את ערכו ומעמדו בעיני הסביבה, הוא מזמין לעצמו חקירת מס הכנסה. השמועה על החקירה עושה לה כנפיים ומעלה את מעמדו בבת אחת, שכן מי שמס הכנסה מסמן אותו, סימן שיש לו מזומן. העניינים מסתבכים כשחוקר המס מבין את תפקידו בהונאה. קומדיה שנונה על עולם שבו יותר מלהיות עשיר, חשוב שיחשבו שאתה כזה.
מוצג בהצלחה רבה בימים אלה בפריז. משתתפים: תרגום: אלי ביז'אוי, בימוי: לסלי לאוטון, תפאורה: אנה זיו, תלבושות: אורן דר, תאורה: אורי מורג, שחקנים: ששון גבאי, פלורנס בלוך, אילן דר/אברהם סלקטר, פיני טבגר, נתי קלוגר, הדס קלדרון, שלום שמואלוב.

יום ב' 1.12.14, שעה 20:30
יום ג' 2.12.14, שעה 20:30
יום ד' 3.12.14, שעה 17:00 למנויי הסדרה "בין ערביים"
בית שטיינברג, רח' גבעת התחמושת 21, חולון
מחיר כרטיס – 140 – 65 ₪
טל לרכישת כרטיסים: 03-5023001 ובאתר www.hth.co.il
מרכז שטיינברג, רח' גבעת התחמושת 21, חולון

 

אוצר יקר שלי שלומי קוריאט צילום פיני סילוק