לוח מופעי ילדים – יוני 2011 – היכל התרבות יבנה


סיפורי ירושלים

מופע מיוחד ליום ירושלים
מנחה ומספר: יוסי אלפי
משתתפים: שלמה בר שביט, אבשלום קור, אילנה אבישר, יהודה עצבה
שירי ירושלים: האחים צנחני

בהופעותיו, יוסי אלפי יושב מול הקהל, מספר את מיטב הסיפורים המצויים בשק העתיק שלו, אליו נאספים מדי יום סיפורים חדשים. הנגיעה ההומוריסטית של יוסי בכל סיפור יוצרים אירוע חווייתי משעשע ומלהיב. כל סיפור מחביא אנקדוטה, מוסר השכל, משל ואולי צוהר לדרך חשיבה/ דרך חיים חדשה.
הירושלמיות היא סיבה טובה לצחוק! יש כאלה שסופרים שעות ויש הסופרים ימים וגם שנים, רק הירושלמים סופרים דורות. יש סיפורים בכל מקום, אבל הסיפורים הירושלמיים באים בעליות תלולות. סיפורים על אנשים, רחובות, חנויות, ריחות, רבנים, בתי כנסת, שפה, טעמים והרבה הרבה אויר הרים וריח אורנים. ערב של סיפורים עם נוף ירושלמי של אנשים

יום ירושלים (כ"ח אייר תשע"א) 1.6.11בשעה 20:30
מחיר כרטיס: 95 ₪.

"" The Voca People
המופע אשר זכה להצלחה בינלאומית חסרת תקדים לאחר שקליפ מתוכו: "ההיסטוריה של המוזיקה", כבש  את היוטיוב עם מעל 7 מיליון צופים ב-5 חודשים, בעקבותיו והועלו לרשת למעלה מ 20 גרסאות כיסוי של הקליפ
יוצר,כותב ומביים: ליאור כלפון
עיבודים וניהול מוסיקלי: שי פישמן
עריכה מוסיקלית: שי פישמן,  ליאור כלפון
""The Voca People  ("אנשי הווקה") הינו מופע ווקאלי-קומי בינלאומי, מבית היוצר של ליאור כלפון, המשלב שירת אקפלה עם אומנות ביט בוקס מודרנית המבצעת קולות תופים, חצוצרות, גיטרות וכלי נגינה נוספים, היוצרים חגיגה מוסיקלית מלהיבה ויוצאת דופן וכל זאת בעזרת הפה בלבד וללא אף כלי נגינה!
המופע הייחודי "The Voca People" מגיש עיבודים ווקאליים קצביים ומפתיעים ללהיטים מכל הזמנים החל מיצירות קלאסיות, דרך פזמונים ידועים ועד למוסיקה מהסרטים, בביצועים יוצאי דופן עשירים בהרמוניות, בהומור רב ובהעמדה ויזואלית מרתקת.
מקורם של  "אנשי הווקה" בכוכב המוסיקלי "ווקה", בו התקשורת נעשית באמצעות מוסיקה בלבד.
"אנשי הווקה" מגלים כי מטען החללית, המוטען ע"י מוסיקה, התרוקן ובכדי להטעינו מחדש, הם נחשפים למוסיקה של כדור הארץ ומחקים אותה במגוון רחב של דרכים וסגנונות . זהו סיפור המסגרת למופע כולו, כאשר המסר של "אנשי הווקה" הוא  שהמוסיקה היא החיים והחיים הם מוסיקה וכך היא מגשרת ומחברת אנשים ותרבויות.
יום ראשון 12.6.11 בשעה 20:30
מחיר כרטיס: 169 ₪.

FunTazi Kids פנטזי קידס
הצגה שלוקחת את הצופים לחלומו הססגוני של יוני –ילד שמפנטז כל הדרך אל נסיכת החלומות
בתפקיד – יוני דימיוני : ליאור כלפון ("רמזור" )
מופע מרתק וסוחף, חוויה משעשעת,
צוות ענק של שחקנים, רקדנים ואנשים בלתי נראים יוצרים אטמוספירה בה אין מקום לכח המשיכה, דמויות וחפצים מרחפים על הבמה, אביזרים קופצים על הקהל ושלל צבעים מציף את חלל האולם כולו. עולם בו אין גבול לדמיון. מופע בהשתתפות כל החושים ועם המון ריגושים!
יום רביעי 13.6.11 בשעה 17:30
מחיר כרטיס 75 ₪.

אודי ואביעד ומחסן השטויות
כוכבי הילדים אודי ואביעד מתוך תכנית הטלויזיה גור ואוח וסבבה בנט
יום רביעי 15.6.11 בשעה 17:30
מחיר כרטיס: 70 ₪.

"בגדי המלך החדשים"
עיבוד מרהיב וחדש על פי האגדה של הנס כריסטיאן אנדרסן
עיבוד ובימוי: רונן גולדפרב פלד.
שחקנים: עדי רז, יעל ארצי,דיויד בלינקה, גלעד קלטר/גיל דסיאנו, קארין רובינשטיין .

זהו סיפור על מלך שאהב יותר מכל בגדים עד שנפל קרבן למזימתם של זוג נוכלים… טיפשותו של המלך והעמדת הפנים של השרים התגלו לכל כשילד אחד קטן סיפר בקול את מה שבעצם כולם רואים…
מחזמר קומי המשלב ריקודים, שירים בחגיגה חזותית ומעביר מסרים חינוכיים וחברתיים בדרך מקורית…

יום שלישי 28.6.11 בשעה 17:30
מחיר כרטיס: 70 ₪.

היכל התרבות יבנה
רח' דואני פינת רח' ז'בוטינסקי, יבנה
08-9320000
www.htyavne.co.il