לילה מוטרף במוזיאון: סוד הקבר


לארי (בן סטילר) מגלה שכוחה של לוחית הקסם, אשר מעירה לחיים את המוזיאון בלילה, אוזל הוא מחליט להציל את משפחת המוזיאון ולצאת למסע סובב עולם. ביחד עם בנו ודמויות אהובות וחדשות, הוא מגיע מניו יורק ללונדון על מנת לגלות את סוד הקסם ולהצילו לפני שהוא נעלם לתמיד.

על ההפקה:

הבמאי שון לוי הופקד שוב על הבימוי וההפקה. ברגעשלויננעל עלהעלילה לחלק השלישי, הוא לא יכול היה לחכות ולחזורלעולםהמדהיםשהוא היההאדריכלהראשי שלו."יש משהובשילוב שלהעולם המופלא הזה- " מה אם "שמקבלחייםבסרטים האלה",הוא אומר. "גם בסרטהחדש יש הרבההומורורגעים מחממי לבמנצחיםומשכנעים.  אני מודע מאודשזוזכות גדולהליצוראת העולמות הללווהרפתקאותהאלה."

לוי עבד עם התסריטאים דייויד גויון ומייקל הנדלמן בשיתוף פעולה הדוק. גויון מספר: "שון הוא בחור נלהב להפליא עם תחושה חדה של מה עובד ומה לא עובד. כשזה עובד הוא צוחק, מזנק ופועל מתוך הדמות" הנדלמן מוסיף: "שון הוא משתף פעולה מדהים. כשהוא נתפס על ידי רעיון הוא קופץ מכיסאו. הוא מקור מוכשר להפליא של רעיונות".
"אניאוהב את מהשהסרטיםהאלה עוסקים בו", מספר בן סטילר. "הםהפכו לחלקמהתרבות שלנו,הםהשפיעו עלאיךאנשים הולכיםלמוזיאוןותופסים אתמוצגיהמוזיאון. זה ממש כיףללכתלמוזיאוןולגלותשיש להם תכניתלילה.  יש הרבה אנשים – מבוגרים – שאומרים לי שהם בילו לילה במוזיאון ואני תמיד שואל אם מישהו התעורר לחיים".

לוימציין כיחלק גדולמהלב בסדרת הסרטיםמגיעמבן סטילר. "בןהואלא רקבעל מלאכהואמןמסור, יש לוגם נטורליזםושתי רגליים על הקרקעבסגנוןהמשחק שלו. בןנתןלסרטים האלהזהות חזקה וטון".
לויוסטילרבוודאי לאהקלו עלעצמם עםהסרטהחדש-סטילרלא רקחזר לתפקידשל לארידייל,הואגםמככבמולעצמו בתפקידהחדששלהכפילהניאנדרטלישל לארי."לכפיל הניאנדרטלי של לארי יש NIGHT AT THE MUSEUM 3תמימות"אומרסטילר. "הואכמו ילד קטןשרק רוצה את תשומת הלבואהבתושל לארי, אבל מצד שני יש לו את החלק החייתי של איש המערות שהוא".

השחקן והקומיקאי המבריק רובין וויליאמס, אשר נפטר מוקדם יותר השנה, חזר גם הוא לככב בסרט השלישי בתפקידו של טדי רוזוולט. שון לוי מספר שהעריץ את וויליאמס עוד מלפני שזכה לעבוד איתו ושהוא מעריץ אותו אף יותר לאחר עבודתם המשותפת ומרגיש אסיר תודה לזכות זו.

אחת הסצנותהמרהיבותביותר בסרטמתרחשת בתוךליטוגרפיהשלגרפיקאיהולנדיהמפורסםשידועבחיתוכי העץשלוהנוצריםבהשראהמתמטית וכולליםמבניםוקירותאינסופייםמדהימים. בעודהסצנה הזאתהסתמכה עלכמות מדהימה שלאפקטים חזותיים, חלק גדול ממנהבעצםנעשהבמצלמהוע"י מעורבות שלצוותקולנועבין-תחומי.

"ליצור ולצלם את הסצנה היהכמו לפתוריחדחידהמורכבת. לכל תמונהמספר רב של שכבותומשחקים שלכוח משיכהוהיו 60 שוטים", אומר לוי "צילמתי 60 שוטים לכל אחת משלוש שכבו כיהרבה אלמנטיםהיו צריכיםלהיתפסבנפרדכדי לשלבלמשהוחלקואחיד. הרצף הזהדרשזמןמדהים, מיקודומסירותנפש אבל אני חושבשהתוצאות תהיהשווה את כלמאמץושהקהלילךעלנסיעהשכמותההם מעולם לאנלקחובעבר ".

הצוות:

שון לוי- במאי

אחד הבמאים המסחריים המצליחים ביותר בעשור האחרון. לאחרונה ביים את הדרמה הקומית "מכאן אני ממשיך" בכיכובם של ג'ייסון בייטמן, טינה פיי ורוז בירן. כמו כן, ביים את הקומדיה "לדפוק התמחות" בכיכובם של וינס ווהן ואואן ווילסון, "פלדה אמיתית" בכיכובו של יו ג'קמן, "דייט לילי" בכיכובם של טינה פיי, סטיב קארל ומארק וולברג. לוי הפיק וביין גם את שני הסרטים הקודמים בסדרה לילה מוטרף במוזיאון: "לילה מוטרף במוזיאון" ו-"לילה מוטרף במוזיאון 2".

בן סטילר- לארי דיילי

סטילר שיחק, ביים והפיק את הסרטים "רעם טרופי", "זולנדר", כמו כן ביים את הסרטים "כייבל גאי" ו-"מציאות נושכת". סטילר כיכב בקומדיות המצליחות "משתגעים על מרי", "אשת החלומות", תרם את קולו לדיבוב בסרט האנימציה "מדגסקר", "פגוש את ההורים", "פגוש את הפוקרס", "ואז הגיעה פולי", "דופלקס" ועוד.

רובין וויליאמס- טדי רוזוולט

הקומיקאי המבריק החל את דרכו בסדרת הטלוויזיה הקלאסית "מורק ומינדי", מאז כיכב במגוון סרטים ביניהם: "סיפורו של וויל האנטינג" עליו זכה בפרס האוסקר. כמו כן היה מועמד לאוסקר גם על תפקידיו בסרטים "בוקר טוב וויאטנם", "ללכת שבי אחריו" ו"פישר קינג". דיבב את דמותו המיתולוגית את השד ג'יני בסרט האנימציה "אלדין" וכמו כן כיכב בסרטים "גו'מנג'י", "אינסומניה", "האיש הכועס ביותר בברוקלין" ועוד.

אוון וילסון- ג'דדיה

שיחק במגוון סרטים: "משפחת טננבאום" עליו היה מועמד לפרס האוסקר. "חצות בפריס" בבימויו של וודי אלן, "רכב לדארג'לינג", "לדפוק חתונה", "זולנדר", "לדפוק התמחות", "מארלי ואני", "פגוש את

הפוקרס", "מלון בודפשט" ודיבב בסרט האנימציה המצליח "מכוניות".

 

 

במאי: שון לוי

תסריט: מייקל הנדלמן, דיוויד גויון

מפיקים: כריס קולומובוס, שון לוי

משתתפים:

בן סטילר- לארי דיילי

רובין וויליאמס- טדי רוזוולט

אוון וילסון- ג'דדיה

בן קינגסלי- מרנקרא

סטיב קוגן – אוקטביוס

ריקי ג'רוויס- ד"ר מקפי

רבל ווילסון- טילי

אנגליה וארה"ב 2014

אורך הסרט: 98 דקות.

הסרט יופץ ע"י פורום פילם ויעלה בבתי הקולנוע ב-18.12.2014