"ליפול ברשת " – דרמה פנטסטית על העולם החברתי המודרני של הילדים



מחזה : שלומית ארנון ויפעת זנדני – צפריר
בימוי : יפעת זנדני- צפריר
עיצוב תפאורה : ניב מנור
צילום , עיצוב ועריכת וידאו : מרטין מוגלינר
מוסיקה : יובל מסנר
עיצוב תלבושות : דלית ענבר
שחקנים : רוני הדר , דרור דהן / גל פרציגר , ענת פדרשניידר , אני דדון , דנה לרר ואורי אוריין .( בתפקיד האבא המצולם :יונתן בן גל )
מיועד לילדים בגילאי 9 – 13
מחיר כרטיס:60-70 ש"ח

"ליפול ברשת" , היא הצגה העוסקת בעולם החברתי של ילדים בימינו , עולם שבו התקשורת , האינטרנט , הפייסבוק,  היו-טיוב, משחקים תפקיד מרכזי . עולם שבו הפצת המידע ומהירות העברת שמועות הוא מיידי ואף הרסני .איך מתמודדים עם זה ?  מה תפקידם של ההורים ? מה גבולה של פרטיות ? והאם מאחורי כל זה עדיין יש סיכוי לקשר אמיתי…?

לולי היא ילדה אהובה ומקובלת חברתית . כבר שבוע "כואבת לה הבטן" . היא לא יוצאת מהמיטה , לא הולכת לביה"ס ולא מדברת עם אף חבר . ההורים המודאגים לא יודעים מה לעשות.
לולי פוחדת לספר על החרם הנורא שיש עליה .מסוגרת בחדרה , בלי אף חבר שמבקר , בלי אף טלפון שמצלצל היא מוצאת נחמה ביו טיוב , בשירים של רון נשר , מושא הערצתה .
כשהוריה של לולי מודיעים לה, למרות מחאותיה , שהיא חוזרת לבית הספר, היא פונה לחפש נחמה בשירים האהובים עד שלפתע רון נשר מגיח אליה מתוך מסך המחשב .
בין השניים נרקם קשר של חברות ואמון ותוך כדי כך לולי פורשת את סיפורה בצורה של פלאשבקים אל העבר .

באמצעות רון נשר , החבר הדמיוני , מגלה לולי את כוחה , ייחודיותה,  את ערכה של חברות אמיתית, ולומדת שלעיתים הדברים החשובים באמת נסתרים מן העין…

ההצגה משלבת מסכי וידאו היוצרים דיאלוג עם שפת הבמה , מאפשרים הצצה לעולם האינטרנטי ומטשטשים את עולם המציאות עם זה הוירטואלי .

מועדי ההצגות:
6/7 – בשעה 19:30 , מוזיאון א"י , רמת אביב
13/7 – בשעה 14:30 , אולם קריגר , חיפה
28/7 – בשעה 14:00 , היכל התרבות גבעת ברנר

תיאטרון ארצי לנוער
www.youtheater.co.il
03-6497760
קבוצת תיאטרון אורתו-דה
www.orto-da.com
03-7511136