לכבוד פתיחת שנת הלימודים: אתר חדש משיק עיצוב אישי לתיקי הגן!



אתר zapo.co.il  מאפשר לכם לעצב לילדכם תיק גן ייחודי – שעליו אפשר להדפיס את תמונת הקטנטן, שורה מסיפור אהוב, ציור שצייר, איחולים ועוד  

לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה מציע אתר zapo.co.il לעצב לילד תיק גן איכותי ומיוחד בעיצוב אישי, שעליו אפשר להדפיס – תמונה, ציור, איור, איחולים או משפט אהוב. העיצוב מבוצע באתר בקלות ובמהירות ובלי לצאת מהבית. המתנה המקורית שימושית ביום יום – לגן, לצהרון, לסבא וסבתא או לחוגים – ומקלה מאוד על הילד לזהות ולמצוא את התיק שלו.

זאפו הוא אתר אינטרנט מתקדם המאפשר לגולשים – גם חסרי ידע בעיצוב או במחשבים – לעצב הדפסות בבחירה אישית על תיק הגן. האתר ידידותי וברור, ומאפשר לשלוף תמונות ישירות מהמחשב, מהפייסבוק או מהאינסטגרם. לאימג' הנבחר אפשר להוסיף ברכה, שיר או טקסט אהוב. עם גמר העיצוב האישי תוכלו להזמין את המוצר לביתכם או לשלוח אותו כשהוא ארוז באופן אסתטי ומושך, ישירות לילד או לילדה.

מה למשל? תמונה מתוקה של הילד, תמונה עליזה עם בני משפחה, שורה מסיפור ילדים אהוב, "אימא ואבא אוהבים אותך", ציור שהילד צייר ועוד, כיד הדמיון הטובה עליכם.

תיק הגב איכותי, בעל רצועות מתכווננות ומותאם לילדים בגיל הגן. התיק כולל – 2 תאים – תא מרכזי ותא משני קטן יותר, ו- 2 תאים צדדיים לבקבוקים.

האתר מקפיד מאוד על איכות העבודה. במידה והתמונה שבחרתם אינה איכותית מספיק להדפסה – ייצרו עמכם קשר כדי לשפרה או להחליפה.

מחיר מבצע לחודש אוגוסט: 89 ₪, במקום 110 ₪.

אספקה: 3-7 ימי עבודה. משלוח לכל הארץ.

פרטים:

אתר www.zapo.co.il

ובטלפון: 02-5612628