מהיום ניתן להוריד ספרים ישירות למכשיר ה"עברית" באמצעות חיבור WIFI


ניופאן, ידיעות טכנולוגיות ורשת סטימצקי, השותפות במיזם התוכן האלקטרוני "עברית" מציינות כי עד כה ובמשך שלושת השבועות הראשונים למכירתו של ה"עברית" הורדו שלושת אלפים כותרים  דיגיטליים מהאתר.

בנוסף, הצטרפה למיזם התוכן הוצאת "הקיבוץ המאוחד- ספרית פועלים" ובכך הפכה להוצאה ה – 15 אשר ניתן להוריד את ספריה באתר "עברית". לצד ספריהם של סופרים ישראלים כגון דוד גרוסמן, א.ב יהושע, יהודית קציר לאה גולדברג ועוד, יעלו לאתר קלאסיקות בהוצאת הקיבוץ המאוחד דוגמת:  דויסטוייבסקי – האידיוט, סרוונטס – דון קיחוטה, צ'כוב – סיפורים מהפרובינציה, גוגול – סיפורים פטרבורגיים ועוד.

כמו כן החל מהיום משיק מיזם התוכן את החנות המקוונת של "עברית" שעלתה לאוויר. קוראי "עברית" יוכלו להוריד ספרים ישירות למכשיר באמצעות חיבור WI-FI בכל מקום כשבינהם ספרי ילדים רבים. על מנת לגלוש לחנות יש להיכנס לתפריט "חנות" במכשיר, להתחבר לרשת האלחוטית והחנות תעלה באופן אוטומטית.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל שיווק בניופאן מציין כי היקף העניין והשימוש במכשיר הינו גבוה מאד ובהחלט עומד בציפיות המוקדמות. גם קצב הורדת הספרים מהאתר לקורא הספרים גבוה מאד, אנו שמחים היום להכריז על פתיחת החנות המקוונת בתוך המכשיר, פתיחת החנות המקוונת ב"עברית" הינה שרות נוסף עבור לקוחותינו, שירות שיאפשר לגולשים נגישות קלה ופשוטה לתוכן בכל זמן ובכל מקום אם זה בטיול בחו"ל, בבית קפה וכמובן גם בבית.

אורלי פינקלמן, סמנכ"ל השיווק של סטימצקי: "מכירות ה"עברית" תופסות תאוצה ואנו מברכים את הצטרפותה של הוצאת הקיבוץ המאוחד למיזם התוכן "עברית". מדובר באחת ההוצאות הוותיקות בענף שמחזיקה בנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית. אנו גאים להציע תכנים של סופרים נוספים מהשורה הראשונה דוגמת דוד גרוסמן, א.ב. יהושע, יהודית קציר וטובים ורבים אחרים. עכשיו, לקראת הקיץ ותקופת החופשות, כאשר הביקוש ל"עברית" גובר בזכות ניידותו ונוחות השימוש בו, אנו שמחים על הרחבת מגוון הכותרים המוצע באתר להנאת לקוחותינו".

****

ה"עברית" הינו דק ואלגנטי, בעל מסך מגע (Capacitive Touch) בגודל 6 אינץ' עם זיכרון פנימי בגודל 1.2 ג'יגה המאפשר להוריד יותר מ-2000 ספרים למכשיר. כרטיס ההרחבה שניתן לקניה בנפרד בנפח של עד 32 ג'יגה (Micro SD/Micro SDHC) יאפשר הורדת עשרות אלפי כותרים, וזאת בהתאם למספר הדפים בספר. הספרים הדיגיטליים אותם ניתן יהיה להוריד לקורא יאובטחו ויוצפנו ע"י חברת NDS.

ההורדה מהאתר לקורא תתאפשר הן באמצעות WiFi, דרך החנות המקוונת הנמצאת בתוכו, והן בעזרת חיבור USB. לעברית  חיי סוללה ארוכים המספיקים לקריאה רצופה של עד 10 שעות.

בנוסף, מאפשר ה"עברית" קריאת קבצים אישיים בפורמט PDF, האזנה למוזיקה ולספרי שמע (Audio Book) בפורמט MP3, אשר מהווים פתרון לכבדי ראיה. ניתן יהיה לקרוא ספר ולשמוע מוזיקה במקביל באמצעות הרמקול המובנה או אוזניות.

הקורא האלקטרוני משתמש בטכנולוגית  E-ink (דיו אלקטרוני) ללא תאורה אחורית, אשר אינה מעייפת את העיניים ומדמה חווית קריאה של ספר מודפס בכל מקום – גם בבית וגם בחוץ באור השמש.

טכנולוגיה זו מאפשרת צריכת חשמל נמוכה שמאפשרת ל"עברית" להחזיק שעות רבות של קריאה ללא טעינה. כמו כן בניגוד למחשבים ניידים וטלפונים סלולריים הקורא אינו מתחמם בזמן השימוש.

ה"עברית" מאפשר בעזרת ניווט ידידותי הגדלה והקטנה של האותיות, השארת סימניה במקום שבו הופסקה הקריאה, כתיבת הערות וחיפוש מילים בגוף הטקסט, דפדוף קל ונגיש באמצעות מסך המגע לכל הספרים שהורדו ולכל ראשי הפרקים של כל ספר.

החברות השותפות במיזם, המתמחות כל אחת בתחומה, גאות לשתף פעולה ולספק לקורא הישראלי חווית קריאה חדשה. שרות ואחריות מבית ניופאן, אתר תוכן בפיתוח ידיעות טכנולוגיות והפצה ברשת סטימצקי מבטיחים אפשרויות קריאה חדשות ובלתי מוגבלות.