מחפשים את האוצר


חנוכה 2013 בנמל תל אביב

פעילות ללא תשלום לכל המשפחה

לכבוד חג החנוכה, מציעה חברת "אוצר מפעלי ים" המנהלת את נמל תל אביב מאז הקמתו בשנת 1936 ועד היום, פעילות ללא תשלום לכל המשפחה: "המרוץ לאוצר מפעלי ים".

"המרוץ לאוצר מפעלי ים",  הינה תחרות משימות אתגרית לכל המשפחה עם מסלול תחנות מאתגר הכולל משימות ברוח החג וברוח היסטוריה של הנמל העברי הראשון. במסגרת הפעילות יתחרו קבוצות מתמודדים שיורכבו מזוגות, משפחה או חברים במסלול תחנות מיוחד המשלב משימות המפוזרות ברחבי הנמל.

מבין 11 המשימות המאתגרות שיצטרכו להתמודד עימן משתתפי המרוץ: איתור מטבעות שוקולד המפוזרים בארגז חול ענק,משימת ריקוד זומבה, פתירת שאלות הקשורות להיסטוריה של הנמל ולחג החנוכה,יצירת סביבון מחומרים ממוחזרים, שיחזור תמונה מימי הנמל העתיקים ועוד

השתתפות בכל משימה תקנה לילדים מטבעות זהב המעניקות הטבות בבתי העסק בימי החג ומציאת האוצר תזכה את הקבוצה בפרס.

ההשתתפות ב"מרוץ לאוצר מפעלי ים" היא ללא תשלום ומותנית ברישום מראש באתר הנמל: www.namal.co.il. "המרוץ יתקיים ביום ראשון ה-1/12 בשעה 11:00 (זמן משוער מרוץ:שעתיים).

לדברי איריס ברץ, מנכ"ל חברת אוצר מפעלי ים המנהלת את נמל תל אביב:"חופשת חנוכה היא הזדמנות לבילוי משפחתי ובשל כך אנו נערכים עם פעילות ברוח החג אשר תתאים לכל המשפחה. המרוץ, המתקיים זו השנה השנייה ברציפות מהווה הזדמנות להכיר את ההיסטוריה המפוארת של הנמל העברי הראשון. מעטים הם האנשים שיודעים כי מתחם הנמל בעצם היווה בזמנו את הנמל העברי הראשון, מפעל ציוני שנמשך עד היום. תהליך ההתחדשות של הנמל במהלך השנים, הינו גם הוא ציון דרך נוסף בבניין הציוני. השתתפות במרוץ היא הזדמנות מצוינת לשלב בילוי איכותי ברוח החג עם סיפורים היסטוריים וציונות"