מצננים את הקיץ


 

סדנאות להכנת שלגונים, קוביות קרח מסבון, כדור סנובול ענק (snow ball) ומופע אמנותי של פיסול בגוש קרח ענק במשקל של חצי טון; לרגל החופש הגדול וימי הקיץ החמים, קניון עיר ימים מציע שלל פעילויות חינמיות לכל המשפחה – לצינון הקיץ מעולם הקרח.

 

עם משקל כבד של חצי טון, בגובה של 1.5 מ' ובתוך 50 דקות בלבד- יתקיים בקניון מופע אמנותי חדש וייחודי של פיסול בקרח. האמן-פסל יראה להורים ולילדים כיצד יוצרים "יש מאין" באמצעות מגוון כלים ייחודיים כמו מפסלת-קרח ומסור חשמלי, ויפתיע ביצירת דמות מוכרת ואהובה מגוש הקרח, עם כל הפרטים הקטנים ביותר. מדובר במלאכת מחשבת ובעבודת כפיים לא פשוטה, היות ובניגוד לחומרי פיסול שונים, כמו חול או חימר, הקרח מהווה חומר גלם רגיש במיוחד אשר נמס בקלות ונשבר – ללא יכולת להדביקו או להחזיר את הגלגל אחורנית.

 

הילדים חובבי השלג שמחכים מדי חורף בציפייה לכמה פתיתים, יוכלו להיכנס לתוך כדור סנובול ענק אשר בתוכו יתעופפו נוצות לבנות המדמות את פתיתי השלג הקרירים. לזיכרון הבילוי הילדים יצטלמו בתוך הכדור ויקבלו את התמונה על גבי מגנט, ולהשלמת החוויה – אף יוכלו להכין סנובול משלהם בסדנת היצירה. סדנא ייחודית נוספת שתתקיים בקניון תלמד את ההורים והילדים להכין ארטיקים מחומרים טבעיים בלבד בשלל צבעים וטעמים, כמו גם סדנאות יצירה בהן יוכלו ההורים והילדים להכין קוביות קרח שקופות מסבון.

הסדנאות יתקיימו במשך 3 ימים בשבוע (ב', ג' ו-ה') בין התאריכים 18.7-20.8

בין השעות 11:00-14:00 ו-16:00-19:00

המופע האמנותי של הפיסול בקרח יתקיים ב-24/7 בשעה 17:30

קניון "עיר ימים"

רח' בני ברמן 2, נתניה

09-7738740