משלוחי מנות שנארזו על ידי בעלי צרכים מיוחדים הנאבקים על זכותם להשתלב במעגל העבודה


ינות עם תוויות חברתיות בהקשר פורימי, שוקולד בוטיק,

מסיכות ליצן, רעשנים, נשיקות מרנג וסידור מתוק

חג פורים הוא חג של נתינה לבני משפחה ומכרים. כדאי לשלב בו גם נתינה לחברה באמצעות קניה מאנשים בעלי צרכים מיוחדים הנאבקים על זכותם להשתלב במעגל העבודה כיוצרים ותורמים ולא כנתמכים.

בסטודיו אנד ג'וי בראש העין שבו מועסקים כ-30 בעלי מוגבלויות בהכנת חבילות שי, הכינו סדרה של משלוחי מנות שמתאימים למגוון רחב של קהלי יעד: ילדים, מבוגרים, חברים קרובים ומי שבקשרי עבודה. משלוחי המנות הם בטווח רחב של מחירים כך שכל אחד יוכל למצוא מהמבחר את המתאים לו.

משלוחי המנות כוללים יינות בעיצובים עליזים עם תוויות חברתיות ועליהם משפטים הקשורים לאווירת החג "עד לא ידע", "יין ישמח לבב אנוש" וכו'. במנות ניתן לשלב שוקולד בעבודת יד "דה קרינה" (חלב ישראל בכשרות בד"צ) וכן ממתקים, מסיכות ליצן, רעשנים, אוזני המן ועוד. המעוניינים יכולים להגיש סידור מתוק – ממתקים על שיפודים מעוצבים כזר פרחים צבעוני.

לדברי נדב עטיה, מנהל סטודיו אנד ג'וי, השנה יש מגמה של ישובים קהילתיים, שכונות וקהילות בתי כנסת שמתארגנים במשותף להזמנת משלוחי מנות וזוכים כך בהתאמה אישית ותוך כך בקיום מצוות. זוהי הזדמנות מעולה להסביר לילדים ולבני נוער וגם להזכיר לעצמנו כיצד אנחנו מחויבים ביום חג לא לשכוח את מי שזקוקים לדחיפה קדימה בחברה.

פרטים והזמנת משלוחים לרוב חלקי הארץ בטלפון: 03-9011735

הנחות של עד 40% לרכישות כמותיות לקהילות, ארגונים וחברות.

מגוון משלוחי המנות מתפרסם באתר אנד ג'וי: www.andjoy.org.il