סוכות לילדים באופרה הישראלית


 

האופרה הישראלית מעלה בחול המועד סוכות מופעי "שעת אופרה לילדים" – שעה קלה של קסם אופראי בעיבוד מיוחד לשפה העברית, בבימוי מלא באכסדרה בליווי פסנתר ובביצוע זמרי מיתר אופרה סטודיו.

"תיבת ההפתעות של מוצרט" – 15.10, 10:30 – מסע מרתק ביער קסום בו מגלות שתי אחיות את עולם המוסיקה הקלאסית בכלל ואת הדמויות הקסומות באופרות של מוצרט בפרט. סיפור קסום המשולב באריות, דואטים ואנסמבלים מהאופרות האהובות של מוצרט והכל בעברית.

 

"סינדרלה" – 16.10, 10:30 – האגדה הידועה על המשרתת אשר הופכת לנסיכה, למרות שאחיותיה החורגות עושות כל שביכולתן למנוע זאת ממנה. הפקה משעשעת וצבעונית בשפה העברית.

 

"הנזל וגרטל" – 17.10, 10:30 – האגדה הידועה על האחים הנזל וגרטל אשר הולכים לאיבוד ביער, פוגשים שם את המכשפה הרעה הגרה בבית הממתקים. הפקה קסומה ומיוחדת לילדים בשפה העברית.

 

"חליל הקסם" – 22.10, 17:00 – הציפור פפגנו יוצא בחיפוש אחר הנסיכה פמינה אל ממלכתו של זרסטרו. בדרך יפגוש את מלכת הלילה ושלוש העוזרות המסתוריות שלה, ואפילו ימצא אהבה. האופרה האהובה של מוצרט בגרסה צבעונית ומשעשעת ובעיבוד מיוחד לילדים בשפה העברית – בתרגומו של אהוד מנור.

מופעי שעת אופרה לילדים מיועדים לילדים בגיל 8-3, מחיר כרטיס 35 ₪.

מדרגות הזהב, בית האופרה, שאול המלך 19.

רכישת כרטיסים בקופת האופרה הישראלית: 03-6927777

ובאתר האופרה הישראלית

www.israel-opera.co.il